loading...
فروشگاه بزرگ شهر
فروشنده بازدید : 279 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

آنتی واریس کاستلینا

آنتی واریس کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

مطمئنا نام بيماري واريس را شنيده ايد همچنين افراد زيادي را ديده ايد که دچار واريس شده اند. اما آيا مي دانيد واريس و علت آن چيست؟ به راستي علت واريس چيست؟ همانطور که مي دانيد اگر جدار رگ صدمه ببيند و استحکام آن کم شود و يا اگر دريچه ها نارسا شوند جريان خون هنگام استراحت عضلات معکوس مي شود و فشار بالاي سيستم عمقي به سيستم سطحي منتقل مي شود و موجب گشاد و پيچ و خم دار شدن رگ هاي سيستم سطحي وريدي مي شود که واريس تنابي ناميده مي شود. ظاهر واريس تنابي توده هاي نرم متعدد زير پوست مي باشند که با بالا بردن اندام ناپديد مي شوند و بر عکس با آويزان نمودن اندام دوباره ظاهر مي شوند. در 25 درصد زنان و 15 درصد مردان واريس تنابي به علت نارسايي وريدهاي سيستم سطحي گزارش شده است. نارسايي دريچه اي در بسياري از افراد که واريس تنابي ندارند و فقط دچار واريس مويرگي مي باشند هم ديده مي شود. گرچه زخم وريدي مچ پا معمولا به علت نارسايي سيستم عمقي مي باشد ولي احتمال زخم پا به علت نارسايي سيستم سطحي هم وجود دارد. در ده سال اخير توجه بيشتري به بيماري وريدي شده است و استفاده از روش هاي جديد تشخيص مانند داپلر رنگي و درمان مانند ليزر داخل رگ، زمينه را براي پيشرفت فراهم ساخته است. به راستي چرا دريچه ها از کار مي افتند؟همانطور که مي دانيد ممکن است تعداد دريچه به دليل مادرزادي کمتر از معمول باشند و يا درست کار نکند. يا ديوار رگ آسيب ديده و ضعيف شده باشد و اجازه ندهد لبه هاي دريچه ها کاملا به هم برسند و از برگشت خون جلوگيري کنند. آسيب به دريچه ها به دليل لخته شدن خون در داخل رگ ها است و فشار غيرمعمول به رگ ها به دليل چاقي، حاملگي و يا زياد ايستادن مي باشد.

تاثير واريس روي افراد چه مي باشد؟

در خيلي از افراد بيماري واريس پا هيچ نوع ناراحتي به وجود نمي آورد و بيماران فقط از ظاهر پا شاکي هستند. در گروهي علائم خفيف تا شديد ديده مي شود و در تعداد محدودي واريس مي تواند عوارض خطرناکي داشته باشد. برخي از علائم و شکايات بيماران به قرار زير مي باشند:

- کوفتگي و خستگي پا به خصوص در پايان روز و يا بعد از ايستادن به مدت طولاني.

- ورم پا که «گوده گذار» است و به خوبي توسط جوراب کشي کنترل مي شود.

- خارش و يا تغيير در رنگ مچ پا و احتمال زخم شدن مچ پا.

- درد شديد و ناگهاني و سفت شدن برآمدگي هاي واريسي به علت لخته شدن خون داخل رگ. در اين شرايط امکان پيشرفت لخته به سيستم عمقي وجود دارد و همينطور احتمال آمبولي ريه که مي تواند خطرناک باشد.

اسپری آنتی واریس کاستلینا که ترکیبی از گیاهان مختلف و شفابخش میباشد ظرف مدت حداکثر یک ماه شما را از این بیماری مزمن رها کرده و دیگر نیازی به درمانهای طولانی مدت و بی نتیجه نخواهید داشت.



با داشتن ویتامینهای C,E,B,B2,B3,B6و مواد کانی وآلی فراوانی که از طریق پالایش گیاهان رازیانه و ختمی و سایر گیاهان کمیاب جهان که از آنها مواد سیانیدین-فلاوونوئید-تانن-هیدرات کربن-فسفر-اسید اولئیک –اسید پالمتیک-فیتین وکدلین بدست میاید که در نتیجه باعث سرعت بخشیدن به درمان واریس در مدت 10 تا30 روز میشود و در کل جهان مشابه ندارد.

یکی از شرایط هر انسان که مانند یک کارخانه مدرن و پیشرفته و پیچیده میباشد که سیکل گردش خون مناسبی داشته باشد.خون تازه و پراکسیژن و دارای مواد لازم برای بدن ،از قلب به کلیه اعضای بدن پمپاژ شده و از

طریق شریانها جریان پیدا میکند.این خون پس از انجام وظیفه اش از طریق وریدها به قلب برمیگردد و در این برگشت نباید خللی بوجود بیاید.در ورید

ها دریچه هائی وجود دارد که به طرف قلب بازمیشوند.چنانچه شخصی تحرک نداشته باشد و ورزش ننماید ومدتهای زیادی بایستد ویا بنشیند و یا مسافرتهای طولانی با هواپیما ویا اتومبیل بنماید یا روش تغذیه مناسبی نداشته باشد و باعث خشکی مزاج خود شود و به خود فشار بیاورد، به دریچه های وریدهالطمه وارد شده وخوب عمل ننموده و برگشت خون به قلب با مشکل مواجه میشود ودر نتیجه شخص مبتلا به واریس میشود.

آسان ترین و سریعترین روش برای معالجه این میباشد که با استفاده از اسپری آنتی واریس که با پالایش گیاهان رازیانه و ختمی وسایر گیاهان کمیاب جهان که از آنها مواد سیانیدین-فلاوونوئید-تانن-ویتامینهای B6-B3-B2-B -E,C,هیدرات کربن-کلسیم-فسفر-اسید اولئیک-اسید پالمتیک

-فیتین-کولین-بدست می آید،بر روی موضع واریس استفاده نموده و با هزینه بسیار پایین ، ظرف مدت 10تا30 روز، حتی در دوردست ترین و محروم ترین مناطق،خود را درمان نماید واز کلیه عوارض جانبی آن در امان بوده و با بدنی سالم و شاداب در کنار خانواده خود باشد.



طول درمان این دارو بستگی به عمق بیماری بین ۱۰ الی ۳۰ روز میباشد.

تاکنون هیچگونه عوارض جانبی به دنبال مصرف دارو مشاهده نشده است




فروشنده: کاستلینا

قیمت: 162,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی واریس کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی واریس کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 21,444
  • بازدید کلی : 80,448