loading...
فروشگاه بزرگ شهر
فروشنده بازدید : 276 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

آنتی واریس کاستلینا

آنتی واریس کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

مطمئنا نام بيماري واريس را شنيده ايد همچنين افراد زيادي را ديده ايد که دچار واريس شده اند. اما آيا مي دانيد واريس و علت آن چيست؟ به راستي علت واريس چيست؟ همانطور که مي دانيد اگر جدار رگ صدمه ببيند و استحکام آن کم شود و يا اگر دريچه ها نارسا شوند جريان خون هنگام استراحت عضلات معکوس مي شود و فشار بالاي سيستم عمقي به سيستم سطحي منتقل مي شود و موجب گشاد و پيچ و خم دار شدن رگ هاي سيستم سطحي وريدي مي شود که واريس تنابي ناميده مي شود. ظاهر واريس تنابي توده هاي نرم متعدد زير پوست مي باشند که با بالا بردن اندام ناپديد مي شوند و بر عکس با آويزان نمودن اندام دوباره ظاهر مي شوند. در 25 درصد زنان و 15 درصد مردان واريس تنابي به علت نارسايي وريدهاي سيستم سطحي گزارش شده است. نارسايي دريچه اي در بسياري از افراد که واريس تنابي ندارند و فقط دچار واريس مويرگي مي باشند هم ديده مي شود. گرچه زخم وريدي مچ پا معمولا به علت نارسايي سيستم عمقي مي باشد ولي احتمال زخم پا به علت نارسايي سيستم سطحي هم وجود دارد. در ده سال اخير توجه بيشتري به بيماري وريدي شده است و استفاده از روش هاي جديد تشخيص مانند داپلر رنگي و درمان مانند ليزر داخل رگ، زمينه را براي پيشرفت فراهم ساخته است. به راستي چرا دريچه ها از کار مي افتند؟همانطور که مي دانيد ممکن است تعداد دريچه به دليل مادرزادي کمتر از معمول باشند و يا درست کار نکند. يا ديوار رگ آسيب ديده و ضعيف شده باشد و اجازه ندهد لبه هاي دريچه ها کاملا به هم برسند و از برگشت خون جلوگيري کنند. آسيب به دريچه ها به دليل لخته شدن خون در داخل رگ ها است و فشار غيرمعمول به رگ ها به دليل چاقي، حاملگي و يا زياد ايستادن مي باشد.

تاثير واريس روي افراد چه مي باشد؟

در خيلي از افراد بيماري واريس پا هيچ نوع ناراحتي به وجود نمي آورد و بيماران فقط از ظاهر پا شاکي هستند. در گروهي علائم خفيف تا شديد ديده مي شود و در تعداد محدودي واريس مي تواند عوارض خطرناکي داشته باشد. برخي از علائم و شکايات بيماران به قرار زير مي باشند:

- کوفتگي و خستگي پا به خصوص در پايان روز و يا بعد از ايستادن به مدت طولاني.

- ورم پا که «گوده گذار» است و به خوبي توسط جوراب کشي کنترل مي شود.

- خارش و يا تغيير در رنگ مچ پا و احتمال زخم شدن مچ پا.

- درد شديد و ناگهاني و سفت شدن برآمدگي هاي واريسي به علت لخته شدن خون داخل رگ. در اين شرايط امکان پيشرفت لخته به سيستم عمقي وجود دارد و همينطور احتمال آمبولي ريه که مي تواند خطرناک باشد.

اسپری آنتی واریس کاستلینا که ترکیبی از گیاهان مختلف و شفابخش میباشد ظرف مدت حداکثر یک ماه شما را از این بیماری مزمن رها کرده و دیگر نیازی به درمانهای طولانی مدت و بی نتیجه نخواهید داشت.



با داشتن ویتامینهای C,E,B,B2,B3,B6و مواد کانی وآلی فراوانی که از طریق پالایش گیاهان رازیانه و ختمی و سایر گیاهان کمیاب جهان که از آنها مواد سیانیدین-فلاوونوئید-تانن-هیدرات کربن-فسفر-اسید اولئیک –اسید پالمتیک-فیتین وکدلین بدست میاید که در نتیجه باعث سرعت بخشیدن به درمان واریس در مدت 10 تا30 روز میشود و در کل جهان مشابه ندارد.

یکی از شرایط هر انسان که مانند یک کارخانه مدرن و پیشرفته و پیچیده میباشد که سیکل گردش خون مناسبی داشته باشد.خون تازه و پراکسیژن و دارای مواد لازم برای بدن ،از قلب به کلیه اعضای بدن پمپاژ شده و از

طریق شریانها جریان پیدا میکند.این خون پس از انجام وظیفه اش از طریق وریدها به قلب برمیگردد و در این برگشت نباید خللی بوجود بیاید.در ورید

ها دریچه هائی وجود دارد که به طرف قلب بازمیشوند.چنانچه شخصی تحرک نداشته باشد و ورزش ننماید ومدتهای زیادی بایستد ویا بنشیند و یا مسافرتهای طولانی با هواپیما ویا اتومبیل بنماید یا روش تغذیه مناسبی نداشته باشد و باعث خشکی مزاج خود شود و به خود فشار بیاورد، به دریچه های وریدهالطمه وارد شده وخوب عمل ننموده و برگشت خون به قلب با مشکل مواجه میشود ودر نتیجه شخص مبتلا به واریس میشود.

آسان ترین و سریعترین روش برای معالجه این میباشد که با استفاده از اسپری آنتی واریس که با پالایش گیاهان رازیانه و ختمی وسایر گیاهان کمیاب جهان که از آنها مواد سیانیدین-فلاوونوئید-تانن-ویتامینهای B6-B3-B2-B -E,C,هیدرات کربن-کلسیم-فسفر-اسید اولئیک-اسید پالمتیک

-فیتین-کولین-بدست می آید،بر روی موضع واریس استفاده نموده و با هزینه بسیار پایین ، ظرف مدت 10تا30 روز، حتی در دوردست ترین و محروم ترین مناطق،خود را درمان نماید واز کلیه عوارض جانبی آن در امان بوده و با بدنی سالم و شاداب در کنار خانواده خود باشد.



طول درمان این دارو بستگی به عمق بیماری بین ۱۰ الی ۳۰ روز میباشد.

تاکنون هیچگونه عوارض جانبی به دنبال مصرف دارو مشاهده نشده است




فروشنده: کاستلینا

قیمت: 162,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی واریس کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی واریس کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 535 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

آنتی فیستول کاستلینا

آنتی فیستول کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

اغلب اشخاص بعلت عدم رعایت روش صحیح تغزیه و فشار آوردن بیش از حد توانایی بدن مانند ورزشهای سنگین و نشستن های طولانی و همچنین خانم های باردار که فشار سنگین به آنها بعد از زایمان وارد میشود. مبتلا به این بیماری هستند. ولی میتوان با تغذیه صحیح و ورزشهای سبک از ابتلا شدن به این بیماری جلوگیری کرد. باتوجه به اینکه مبتلایان به این بیماری تا آخر عمر با آن دست به گریبان بوده و در طب جدید درمان کامل و اساسی برای این بیماری وجود ندارد. لذا توصیه میشود پیشگیری از این بیماری را جدی گرفته و در صورت ابتلا به آن به سرعت با داروهای گیاهی کاستلینا آن را درمان نمایید. فیستول ( جوش چرکی مقعد ) و شقاق ( ترک خوردگی دور مقعد ) نیز از انواع هموروئید به شمار می روند. اسپری آنتی هموروئید کاستلینا طوری تهیه شده که ظرف 72 ساعت باعث بهبودی بیمار می شود و کسانی را که تمام عمر خود با این بیماری دست به گریبان بوده اند، رهایی می بخشد.

===================================================

کاستلینااعجاز طبیعت بر درمان بیماری هموروئید

بهبودی سریـع و کامل بیماری

سهولت و بهـداشت در مصرف

مصرف بهینه و کنترل شده دارو

تسـکیـن فـوری درد

کاستلینا در درمان بواسیر و شقاق (هموروئید داخلی و خارجی): بسیار موثر است. ویژگیهای منحصر بفرد این دارو عبارتند از

تسکین فوری علائم بیماری درد و خارش

برطرف کردن عوارض بیماری التهاب و خونریزی

بهبودی کامل بیماری کمتر از سه روز

=================================================================================

بافت هموروئید جزئی از آناتومی طبیعی بدن است که از یک بالشتک متشکل از عروق زیر مخاطی بافت پیوندی بوجود آمده و در بخش فوقانی مجرای مقعدی قرار دارد (هموروئید داخلی). عملکرد این بافتها بنظر می رسد بهبود بسته شدن مجرای مقعدی است. هموروئید خارجی به تجمعات عروقی در زیر آنودرم و زیر مخاط دندانه ای اطلاق می شود.

بيماري هموروييد ، اتساع وريدهاي قسمت انتهايي ركتوم يا مقعد است كه بنام Rectal lump ، Piles يا Lump in the rectum هم ناميده مي شود . هموروييد شايع بوده و عمدتا در طي دوره بارداري يا بعد از زايمان رخ مي دهد . هموروييد به علت فشار بر وريدهاي مقعد بوجود مي آيد . مهمترين علت آن زور زدن هنگام دفع ، يبوست ، نشستن طولاني هنگام اجابت مزاج و عفونت هاي مقعد است . در بعضي موارد ممكن است نشان دهنده ساير بيماریها از جمله سيروز باشد .

ازجمله علايم آن خونريزي بخصوص بعد از دفع مدفوع ، مدفوع خوني ، درد هنگام دفع مدفوع ، خارش مقعد و پرولاپس ركتوم است . شايعترين راه تشخيص Rectal exam است ولي از روش هاي ديگر هم مي توان استفاده كرد.



علايم هموروييد خفيف را مي توان با پيشگيري از يبوست ، نوشيدن مايعات ، خوردن غذاهاي فيبري و حجمي کاهش داد. پرولاپس و خونریزی دو علامت شایع بیماری هموروئید هستند. در خونریزی مقعد بیمار حتما بایستی از نظر سرطان رکتوم بررسی گردد.

درصد قابل توجهی از افراد جامعه از میانسال به بالا به هموروئید گرفتار هستند. در کشورهای غربی سالانه حدود یک میلیون نفر به بیماری هموروئید دچار می شوند.

هموروئید داخلی آن برحسب علائم به درجه 1تا4 تقسیم می شود:

درجه 1: فقط خونریزی می کند.

درجه 2 : خونریزی و پرولاپس می دهد که توده خود به خود به داخل مقعد برمی گردد.

درجه 3: خونریزی همراه پرولاپس که توده خارج شده از مقعد با کمک دست بداخل برمی گردد.

درجه 4: خونریزی همراه پرولاپس که قابل جاانداختن نیست.



درمان هموروئید:

برحسب درجه بیماری درمانهای متفاوتی بکارمی رود : افزودن فیبربه غذای مصرفی و نرم کننده های مدفوع (برای تسهیل گذراز روده و کاهش زورزدن هنگام دفع مدفوع). همچنین خوردن آب بمقدار مناسب از شیوه های معمول می باشد .اغلب خونریزی در درجه های 1و2 کاهش می یابد. در گذشته از داروهایی شیمیایی با کاربردهای خاص که در ذیل به آنها پرداخته شده است و در موارد پیشرفته از آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده ها بهمراه مراقبت های ویژه و رژیم غذایی مناسب در درمان این بیماری استفاده می گردد.

داروهای مصرفی در این بیماری عمدتا دارای خواص زیر هستند:

1- قابض: برای جمع کردن محل وریدهای متسع

2- ضد التهاب: بهمراه ضد دردها جهت کاهش التهابات مواضع متورم استفاده می شود.

3- بیحس کننده موضعی: ایجاد بیحسی و کاهش علامتی سریع درد مواضع متاثر از بیماری

4- ضدعفونی کننده : بهمراه آنتی بیوتیک های خوراکی بمنظور مهار عفونت در مراحل پیشرفته بیماری که توام با خونریزی باشد استفاده می شود.





چرا کاستلینا؟

بسیار جالب توجه است که کاستلینا به تنهایی همه خواص فوق را دارد.

1-ترکیبات میرتول در مجموع دارای اثرات قابض ، ضدالتهاب ، ضد عفونت و برطرف کردن درد است که به تنهایی با مجموعه داروهای مورد مصرف در هموروئید برابری می کند.

2 - سهولت و کاهش دفعات مصرف دارو و رضایت بیمار

3- هرچند ادعایی بر بی ضرر بودن فرمولهای با منشا گیاهی در مقایسه با داروهای سنتتیک بشیوه عوام نداریم. و اینکه اعتماد و پذیرش فرمولهای با منشا گیاهی در افکار عمومی قابل احترام و در رونق بازار این داروها موثر است لیکن قابل استناد نیست اما با توجه به سوابق درخشان کاربرد درمانی مورد سبز در پیشینه طب سنتی ملل متمدن و اینکه در منابع قابل دسترس و همچنین آزمایشات حیوانی عارضه ناخواسته ای گزارش نشده است می توان با اطمینان خاطر قابل قبولی کاربرد انسانی این فرآورده را پذیرفت.

4- آنالیز یافته های بالینی نشان می دهد که فرمول کاستلینا در مقایسه با پماد شیمیایی که شاهد مثبت تحقیقات کاستلینا بوده است تاثیر درمانی بمراتب بهتری اعمال کرده است .

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 162,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی فیستول کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی فیستول کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 111 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

آنتی هموروائیدکاستلینا

آنتی هموروائیدکاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

اغلب اشخاص بعلت عدم رعایت روش صحیح تغزیه و فشار آوردن بیش از حد توانایی بدن مانند ورزشهای سنگین و نشستن های طولانی و همچنین خانم های باردار که فشار سنگین به آنها بعد از زایمان وارد میشود. مبتلا به این بیماری هستند. ولی میتوان با تغذیه صحیح و ورزشهای سبک از ابتلا شدن به این بیماری جلوگیری کرد. باتوجه به اینکه مبتلایان به این بیماری تا آخر عمر با آن دست به گریبان بوده و در طب جدید درمان کامل و اساسی برای این بیماری وجود ندارد. لذا توصیه میشود پیشگیری از این بیماری را جدی گرفته و در صورت ابتلا به آن به سرعت با داروهای گیاهی کاستلینا آن را درمان نمایید. فیستول ( جوش چرکی مقعد ) و شقاق ( ترک خوردگی دور مقعد ) نیز از انواع هموروئید به شمار می روند. اسپری آنتی هموروئید کاستلینا طوری تهیه شده که ظرف 72 ساعت باعث بهبودی بیمار می شود و کسانی را که تمام عمر خود با این بیماری دست به گریبان بوده اند، رهایی می بخشد.

===================================================

کاستلینااعجاز طبیعت بر درمان بیماری هموروئید

بهبودی سریـع و کامل بیماری

سهولت و بهـداشت در مصرف

مصرف بهینه و کنترل شده دارو

تسـکیـن فـوری درد

کاستلینا در درمان بواسیر و شقاق (هموروئید داخلی و خارجی): بسیار موثر است. ویژگیهای منحصر بفرد این دارو عبارتند از

تسکین فوری علائم بیماری درد و خارش

برطرف کردن عوارض بیماری التهاب و خونریزی

بهبودی کامل بیماری کمتر از سه روز

=================================================================================

بافت هموروئید جزئی از آناتومی طبیعی بدن است که از یک بالشتک متشکل از عروق زیر مخاطی بافت پیوندی بوجود آمده و در بخش فوقانی مجرای مقعدی قرار دارد (هموروئید داخلی). عملکرد این بافتها بنظر می رسد بهبود بسته شدن مجرای مقعدی است. هموروئید خارجی به تجمعات عروقی در زیر آنودرم و زیر مخاط دندانه ای اطلاق می شود.

بيماري هموروييد ، اتساع وريدهاي قسمت انتهايي ركتوم يا مقعد است كه بنام Rectal lump ، Piles يا Lump in the rectum هم ناميده مي شود . هموروييد شايع بوده و عمدتا در طي دوره بارداري يا بعد از زايمان رخ مي دهد . هموروييد به علت فشار بر وريدهاي مقعد بوجود مي آيد . مهمترين علت آن زور زدن هنگام دفع ، يبوست ، نشستن طولاني هنگام اجابت مزاج و عفونت هاي مقعد است . در بعضي موارد ممكن است نشان دهنده ساير بيماریها از جمله سيروز باشد .

ازجمله علايم آن خونريزي بخصوص بعد از دفع مدفوع ، مدفوع خوني ، درد هنگام دفع مدفوع ، خارش مقعد و پرولاپس ركتوم است . شايعترين راه تشخيص Rectal exam است ولي از روش هاي ديگر هم مي توان استفاده كرد.



علايم هموروييد خفيف را مي توان با پيشگيري از يبوست ، نوشيدن مايعات ، خوردن غذاهاي فيبري و حجمي کاهش داد. پرولاپس و خونریزی دو علامت شایع بیماری هموروئید هستند. در خونریزی مقعد بیمار حتما بایستی از نظر سرطان رکتوم بررسی گردد.

درصد قابل توجهی از افراد جامعه از میانسال به بالا به هموروئید گرفتار هستند. در کشورهای غربی سالانه حدود یک میلیون نفر به بیماری هموروئید دچار می شوند.

هموروئید داخلی آن برحسب علائم به درجه 1تا4 تقسیم می شود:

درجه 1: فقط خونریزی می کند.

درجه 2 : خونریزی و پرولاپس می دهد که توده خود به خود به داخل مقعد برمی گردد.

درجه 3: خونریزی همراه پرولاپس که توده خارج شده از مقعد با کمک دست بداخل برمی گردد.

درجه 4: خونریزی همراه پرولاپس که قابل جاانداختن نیست.



درمان هموروئید:

برحسب درجه بیماری درمانهای متفاوتی بکارمی رود : افزودن فیبربه غذای مصرفی و نرم کننده های مدفوع (برای تسهیل گذراز روده و کاهش زورزدن هنگام دفع مدفوع). همچنین خوردن آب بمقدار مناسب از شیوه های معمول می باشد .اغلب خونریزی در درجه های 1و2 کاهش می یابد. در گذشته از داروهایی شیمیایی با کاربردهای خاص که در ذیل به آنها پرداخته شده است و در موارد پیشرفته از آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده ها بهمراه مراقبت های ویژه و رژیم غذایی مناسب در درمان این بیماری استفاده می گردد.

داروهای مصرفی در این بیماری عمدتا دارای خواص زیر هستند:

1- قابض: برای جمع کردن محل وریدهای متسع

2- ضد التهاب: بهمراه ضد دردها جهت کاهش التهابات مواضع متورم استفاده می شود.

3- بیحس کننده موضعی: ایجاد بیحسی و کاهش علامتی سریع درد مواضع متاثر از بیماری

4- ضدعفونی کننده : بهمراه آنتی بیوتیک های خوراکی بمنظور مهار عفونت در مراحل پیشرفته بیماری که توام با خونریزی باشد استفاده می شود.





چرا کاستلینا؟

بسیار جالب توجه است که کاستلینا به تنهایی همه خواص فوق را دارد.

1-ترکیبات میرتول در مجموع دارای اثرات قابض ، ضدالتهاب ، ضد عفونت و برطرف کردن درد است که به تنهایی با مجموعه داروهای مورد مصرف در هموروئید برابری می کند.

2 - سهولت و کاهش دفعات مصرف دارو و رضایت بیمار

3- هرچند ادعایی بر بی ضرر بودن فرمولهای با منشا گیاهی در مقایسه با داروهای سنتتیک بشیوه عوام نداریم. و اینکه اعتماد و پذیرش فرمولهای با منشا گیاهی در افکار عمومی قابل احترام و در رونق بازار این داروها موثر است لیکن قابل استناد نیست اما با توجه به سوابق درخشان کاربرد درمانی مورد سبز در پیشینه طب سنتی ملل متمدن و اینکه در منابع قابل دسترس و همچنین آزمایشات حیوانی عارضه ناخواسته ای گزارش نشده است می توان با اطمینان خاطر قابل قبولی کاربرد انسانی این فرآورده را پذیرفت.

4- آنالیز یافته های بالینی نشان می دهد که فرمول کاستلینا در مقایسه با پماد شیمیایی که شاهد مثبت تحقیقات کاستلینا بوده است تاثیر درمانی بمراتب بهتری اعمال کرده است .

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 122,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی هموروائیدکاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی هموروائیدکاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 120 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

آنتی فیشرکاستلینا(آنتی شقاق کاستلینا)

آنتی فیشرکاستلینا(آنتی شقاق کاستلینا)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

اغلب اشخاص بعلت عدم رعایت روش صحیح تغزیه و فشار آوردن بیش از حد توانایی بدن مانند ورزشهای سنگین و نشستن های طولانی و همچنین خانم های باردار که فشار سنگین به آنها بعد از زایمان وارد میشود. مبتلا به این بیماری هستند. ولی میتوان با تغذیه صحیح و ورزشهای سبک از ابتلا شدن به این بیماری جلوگیری کرد. باتوجه به اینکه مبتلایان به این بیماری تا آخر عمر با آن دست به گریبان بوده و در طب جدید درمان کامل و اساسی برای این بیماری وجود ندارد. لذا توصیه میشود پیشگیری از این بیماری را جدی گرفته و در صورت ابتلا به آن به سرعت با داروهای گیاهی کاستلینا آن را درمان نمایید. فیستول ( جوش چرکی مقعد ) و شقاق ( ترک خوردگی دور مقعد ) نیز از انواع هموروئید به شمار می روند. اسپری آنتی هموروئید کاستلینا طوری تهیه شده که ظرف 72 ساعت باعث بهبودی بیمار می شود و کسانی را که تمام عمر خود با این بیماری دست به گریبان بوده اند، رهایی می بخشد.

===================================================

کاستلینااعجاز طبیعت بر درمان بیماری هموروئید

بهبودی سریـع و کامل بیماری

سهولت و بهـداشت در مصرف

مصرف بهینه و کنترل شده دارو

تسـکیـن فـوری درد

کاستلینا در درمان بواسیر و شقاق (هموروئید داخلی و خارجی): بسیار موثر است. ویژگیهای منحصر بفرد این دارو عبارتند از

تسکین فوری علائم بیماری درد و خارش

برطرف کردن عوارض بیماری التهاب و خونریزی

بهبودی کامل بیماری کمتر از سه روز

=================================================================================

بافت هموروئید جزئی از آناتومی طبیعی بدن است که از یک بالشتک متشکل از عروق زیر مخاطی بافت پیوندی بوجود آمده و در بخش فوقانی مجرای مقعدی قرار دارد (هموروئید داخلی). عملکرد این بافتها بنظر می رسد بهبود بسته شدن مجرای مقعدی است. هموروئید خارجی به تجمعات عروقی در زیر آنودرم و زیر مخاط دندانه ای اطلاق می شود.

بيماري هموروييد ، اتساع وريدهاي قسمت انتهايي ركتوم يا مقعد است كه بنام Rectal lump ، Piles يا Lump in the rectum هم ناميده مي شود . هموروييد شايع بوده و عمدتا در طي دوره بارداري يا بعد از زايمان رخ مي دهد . هموروييد به علت فشار بر وريدهاي مقعد بوجود مي آيد . مهمترين علت آن زور زدن هنگام دفع ، يبوست ، نشستن طولاني هنگام اجابت مزاج و عفونت هاي مقعد است . در بعضي موارد ممكن است نشان دهنده ساير بيماریها از جمله سيروز باشد .

ازجمله علايم آن خونريزي بخصوص بعد از دفع مدفوع ، مدفوع خوني ، درد هنگام دفع مدفوع ، خارش مقعد و پرولاپس ركتوم است . شايعترين راه تشخيص Rectal exam است ولي از روش هاي ديگر هم مي توان استفاده كرد.



علايم هموروييد خفيف را مي توان با پيشگيري از يبوست ، نوشيدن مايعات ، خوردن غذاهاي فيبري و حجمي کاهش داد. پرولاپس و خونریزی دو علامت شایع بیماری هموروئید هستند. در خونریزی مقعد بیمار حتما بایستی از نظر سرطان رکتوم بررسی گردد.

درصد قابل توجهی از افراد جامعه از میانسال به بالا به هموروئید گرفتار هستند. در کشورهای غربی سالانه حدود یک میلیون نفر به بیماری هموروئید دچار می شوند.

هموروئید داخلی آن برحسب علائم به درجه 1تا4 تقسیم می شود:

درجه 1: فقط خونریزی می کند.

درجه 2 : خونریزی و پرولاپس می دهد که توده خود به خود به داخل مقعد برمی گردد.

درجه 3: خونریزی همراه پرولاپس که توده خارج شده از مقعد با کمک دست بداخل برمی گردد.

درجه 4: خونریزی همراه پرولاپس که قابل جاانداختن نیست.



درمان هموروئید:

برحسب درجه بیماری درمانهای متفاوتی بکارمی رود : افزودن فیبربه غذای مصرفی و نرم کننده های مدفوع (برای تسهیل گذراز روده و کاهش زورزدن هنگام دفع مدفوع). همچنین خوردن آب بمقدار مناسب از شیوه های معمول می باشد .اغلب خونریزی در درجه های 1و2 کاهش می یابد. در گذشته از داروهایی شیمیایی با کاربردهای خاص که در ذیل به آنها پرداخته شده است و در موارد پیشرفته از آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده ها بهمراه مراقبت های ویژه و رژیم غذایی مناسب در درمان این بیماری استفاده می گردد.

داروهای مصرفی در این بیماری عمدتا دارای خواص زیر هستند:

1- قابض: برای جمع کردن محل وریدهای متسع

2- ضد التهاب: بهمراه ضد دردها جهت کاهش التهابات مواضع متورم استفاده می شود.

3- بیحس کننده موضعی: ایجاد بیحسی و کاهش علامتی سریع درد مواضع متاثر از بیماری

4- ضدعفونی کننده : بهمراه آنتی بیوتیک های خوراکی بمنظور مهار عفونت در مراحل پیشرفته بیماری که توام با خونریزی باشد استفاده می شود.





چرا کاستلینا؟

بسیار جالب توجه است که کاستلینا به تنهایی همه خواص فوق را دارد.

1-ترکیبات میرتول در مجموع دارای اثرات قابض ، ضدالتهاب ، ضد عفونت و برطرف کردن درد است که به تنهایی با مجموعه داروهای مورد مصرف در هموروئید برابری می کند.

2 - سهولت و کاهش دفعات مصرف دارو و رضایت بیمار

3- هرچند ادعایی بر بی ضرر بودن فرمولهای با منشا گیاهی در مقایسه با داروهای سنتتیک بشیوه عوام نداریم. و اینکه اعتماد و پذیرش فرمولهای با منشا گیاهی در افکار عمومی قابل احترام و در رونق بازار این داروها موثر است لیکن قابل استناد نیست اما با توجه به سوابق درخشان کاربرد درمانی مورد سبز در پیشینه طب سنتی ملل متمدن و اینکه در منابع قابل دسترس و همچنین آزمایشات حیوانی عارضه ناخواسته ای گزارش نشده است می توان با اطمینان خاطر قابل قبولی کاربرد انسانی این فرآورده را پذیرفت.

4- آنالیز یافته های بالینی نشان می دهد که فرمول کاستلینا در مقایسه با پماد شیمیایی که شاهد مثبت تحقیقات کاستلینا بوده است تاثیر درمانی بمراتب بهتری اعمال کرده است .

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 142,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی فیشرکاستلینا(آنتی شقاق کاستلینا)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی فیشرکاستلینا(آنتی شقاق کاستلینا)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 279 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

آنتی سینوزیت کاستلینا

آنتی سینوزیت کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

شرح بیماری



اکثر سرماخوردگیها که عامل آن یکی از ویروسهای ایجاد کننده سرما خوردگی می‌باشد و باعث گرفتگی بینی می‌شوند بعد از چند روز برطرف می‌شوند. اما اگر سینوسها ملتهب شوند علائم دیگری مانند سردرد و یا تورم دردناک صورت ممکن است ایجاد شود. ممکن است از زمان شروع سینوزیت چند روز گذشته باشد که به آن سینوزیت حاد می‌گوییم و یا ممکن است یک مشکل طولانی مدت باشد و بدون درمان هیچوقت بطور کامل برطرف نشود که به آن سینوزیت مزمن می‌گوییم. در انگلستان سینوزیت حاد شایع می‌باشد. و در حدود سه نفر در هر هزار نفر را مبتلا می‌کند. سینوزیت مزمن شیوع کمتری دارد و یک نفر از هر هزار نفر را مبتلا می‌کند. کودکان زیر یکسال مبتلا به سینوزیت نمی‌شوند زیرا سینوسهای آنها بطور کامل تشکیل نشده است ولی در سایر سنین تمام افراد ممکن است به سینوزیت مبتلا شوند. بنابراین سرماخوردگی و عفونتهای ویروسی حاد، شایعترین علت ایجاد کننده سینوزیت است.

علائم

علامت اصلی سینوزیت دردهای ضرباندار و احساس فشار در صورت می‌باشد که با خم شدن به جلو بدتر می‌شود. سینوزیت پیشانی باعث درد در بالای ابرو می‌شود و پیشانی در هنگام لمس ممکن است دردناک باشد. سینوزیت فکی باعث درد در فک فوقانی و دندانها و گونه می‌شود و ممکن است با درد دندان اشتباه شود. التهاب سینوسهای اتوئید باعث درد د راطراف و بین چشمها و اطراف بینی می‌شود و التهاب سینوسهای اسفنوئید می‌تواند باعث گوش درد، درد گردن، درد در پشت چشمها و یا در بالای سر و یا ناحیه گیجگاهی شود.

عود مجدد گرفتگی بینی بعد از برطرف شدن علائم سرماخوردگی، ترشحات سبزغلیظ یا زرد از بینی، علائم سرماخوردگی که به درمانهای معمولی جواب نمی‌دهد و بوی بد و دائمی در بینی از علائم دیگر بیماری هستند. همچنین سینوزیت می‌تواند باعث تب بالا، ضعف، احساس خستگی، از بین رفتن حس چشایی، بویایی و سرفه‌های خلط‌دار که هنگام شب بدتر می‌شود، گردد. ممکن است در موارد بسیار نادر عفونت به استخوانهای صورت و یا غشاء پوشاننده مغز (مننژ) سرایت کند و گاهی ممکن است ایجاد آبسه در ناحیه چشم و یا مغز و یا استخوانهای صورت گردد.

محلول ضد سینوزیت کاستلینا طوری تهیه شده که پس از اسپری کردن آن با روش استفاده بسیار آسان شخص بیمار با هزینه مناسب در ظرف ۱۰ روز بهبودی و سلامتی خود را بدست آورده و درمان قطعی حاصل میشود و بدن خود را در برابر بادهای سرد و میکروبها مقاوم می نماید.

کاربرد این محصول برای تمام سنین مانعی نداشته و تاکنون هیچگونه عوارض جانبی مشاهده نشده است.

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 122,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی سینوزیت کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی سینوزیت کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 136 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اسپری صورت کاستلینا

اسپری صورت کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی



کاستلینا



با عصاره جوانی،جوان بمانیدYoung forever



در جستجووتلاش برای فراهم آوردن محصولاتی منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوستها،لابراتوارهای کاستلینا مواد گیاهی سازگار با پوست انسان و متناسب با نیازهای پوست را مورد آزمایش قرار داده و معجونی با خواص ذیل بدست آورده است.

در راستای این اهداف کمپانی کاستلینا محصولی را به شما عرضه میکند که همه نیازهای پوست شما را تأمین میکند.

· ایجاد یک سد دفاعی روی پوست
· تنظیم چربی و شفاف کننده پوست
· درمان اختصاصی وبدون بازگشت مشکلات پوستی
· آبرسانی و تأمین کننده ویتامین ها ومواد مغذی مورد نیاز پوست
· ضد رادیکالهای آزاد ومحافظ پوست در مقابل آلودگی هوا
· فعال کننده کلاژن و کمک به ترمیم سلولها و جلوگیری از افتادگی پوست(لیفتینگ)
· از بین برنده لک های قهوه ای
· تسکین دهنده و آرامش بخش
· تثبیت کننده آرایش بانوان
ً

"با کاستلینا دیگر نیازی به کرمهای شب،روز،دور چشم وضدآفتاب نخواهید داشت."

اسپری صورت کاستلینا برای تمام سنین (خانمها وآقایان) قابل مصرف بوده وهیچ گونه عوارض جانبی وحساسیت به همراه ندارد ودر 6رایحه دلپذیر برای هر نوع سلیقه عرضه میگردد.

.

روش مصرف:روزی 2بار صبح و شب،روی پوست تمیز اسپری نموده،سپس با ماساژدادن متوالی اجازه دهید تا ویتامین ها و مواد پالایش شده از گیاهان از طریق مویرگ های صورت به خوبی جذب شود.

(با مصرف تونر گیاهی کاستلینا قبل از اسپری اثر بخشی اسپری جوانسازی چندین برابر میشود)

دستور ماساژ:ابتدا پیشانی رابا انگشتان اشاره به سمت بالاکشیده تا اسپری زودتر جذب شود.

از تیغه بینی به سمت گونه ها و رو به بالا ماساژدهید.

(از ماساژدادن صورت رو به پایین پرهیز کنید) اسپری جوانسازی کاستلینا 100%گیاهی بوده وهیچگونه عوارض و حساسیتی ایجاد نمیکند.

این محصول فقط برای استعمال خارجی است.

Castelina



تونر کاستلینا(پاک کننده) HERBAL CLEANSER



Astringent تونر در لغت به معنای قابض است وبرای پاک کردن آلودگیها و آماده کردن سطح پوست برای جذب انواع مواد مغذی موجود در محصولات پوستی می باشد.





*تونر کاستلینا(پوست چرب):

تونر کاستلینا چربی پوست را کنترل کرده و مانع از بین رفتن آب سطح پوست می شود.همچنین آلودگیهای زیر سطح پوست را کاملا تمیز میکند.

این تونر حاوی ترکیبات Anti shining (ضد براقی)میباشد.

ترکیباتی مانند:پودر بنتون-اسید سالسیلیک-عصاره گیاهان(نعنا-مورد- لیمو- اسطدوخدوس) که همه این ترکیبات از پالایش گیاهان تشکیل شده است.

*تونر کاستلینا(پوست خشک و معمولی):

این تونرمخصوص پوست های خشک ومعمولی از مواد پالایش شده از گیاهان کمیاب دنیا تهیه شده وفاقدلایه بردار میباشد. همچنین دارای مواد روغنی برای تامین چربی مورد نیاز پوست وترکیباتی مانند: -بابونه-اسطدوخدوس-عسل و روغن جوانه گندم می باشد.

طریقه مصرف:

پد پنبه ای را به تونر آغشته کرده و تمام سطح صورت را تمیز کنید. جهت حرکت دست به صورت دورانی یا از تیغه بینی به سمت گوش ها باشد . همچنین این تونر100% گیاهی بوده وفاقد الکل میباشد. ( تونر کاستلینا را میتوانید برای پاک کردن دور چشم نیزاستفاده کنید.)




با عصاره جوانی،جوان بمانیدYOUNG FOREVER

در جستجووتلاش برای فراهم آوردن محصولاتی منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوستها،لابراتوارهای کاستلینا مواد گیاهی سازگار با پوست انسان و متناسب با نیازهای پوست را مورد آزمایش قرار داده و معجونی با خواص ذیل

بدست آورده است.



1-تنظیم چربی و شفاف کننده پوست:

یکی ازشکایتهای افراد با پوست چرب ،براق بودن پوستشان است.اسپری کاستلینا با داشتن ترکیبات Anti shining (ضد براقی)شامل بنتون ،تانن،آلانتوئین چربی پوست را تنظیم واز بروز آکنه جلوگیری میکند.

همچنین باعث ثابت ماندن آرایش بانوان در طول روز می شود.



2-درمان اختصاصی وبدون بازگشت مشکلات پوستی:

یکی از عوامل برهم زننده چرخه پوست UV است که با ویتامین A میتوان از ضخیم شدن پوست جلوگیری کرد. اسپری کاستلینا با داشتن ویتامین A(pelmitat)چرخه سلولی پوست((Turn over رامتعادل میکند .



3-آبرسانی و تأمین کننده ویتامین ها ومواد مغذی مورد نیاز پوست:

- خشکی وحساس شدن پوست علل زیادی دارد:یکی ازعلتهای مهم آن آب وهوای خشک وآفتاب است که باعث نازک شدن پوست وتبخیر سریع آب موجود در سلول های پوستی می شود.اسپری کاستلینا با داشتن ویتامینها و مواد مغذی مورد نیاز پوست مانند اسید لاکتیک- سوربیتول-مشتقی از ویتامین A (ویتا پالمیتات) وهمچنین ریز مولکول بودن، مرطوب کننده ای قوی وآبرسانی نافذ به عمق پوست شما میباشد و از خشکی و حساس شدن پوست جلوگیری مینماید.



4-ضد رادیکالهای آزاد ومحافظ پوست در مقابل آلودگی هوا:

- یونهای آزادی که معلق در هوای آلوده هستند صدمات زیادی به پوست ما میرساند وباعث بوجود آمدن رادیکالهای آزاد و تولید سلولهای مخرب ونهایتاً سرطان میشوند همان صدمه ای که اشعه مضرخورشید به پوست می زند .اسپری کاستلینا به علت دارا بودن ویتامین های,E, وبتا کاروتن ضد آفتاب قوی بوده و محافظ پوست شما در مقابل عوارض اشعه UV میباشد.



5-فعال کننده کلاژن و کمک به ترمیم سلولها و جلوگیری از افتادگی پوست(لیفتینگ):

- اسپری کاستلینا با داشتن ویتامینA فراوان ، عصاره چای سبز(Phlyphenolic)وcoQ10(کوانزیم)که خاصیت آنتی اکسیدان قوی دارد، کلاژن سازی پوست را سرعت می بخشد واز زوال سلولهای کلاژن والاستن جلوگیری می کند.در نتیجه باعث رفع چروکهای سطحی و افتادگی پوست شما میشود.



6-ضد لک قوی وروشن کننده پوست:

کاستلینا با داشتن ویتامینC(Ascorbic acid)،ضد لک قوی بوده، باعث تحریک فیبروبلاست های پوست وتولید کلاژن میشود.تونوسیته پوست را زیاد می کند(از ساختن رنگدانه های اضافی جلوگیری میکند).



7-آرامش بخش وضد استرس:

اسپری کاستلینا حاوی عصاره اسطوقدوس وگروه ویتامینهای B بوده که این مواد باعث کاهش استرس و ریلکس کردن عضلات صورت شده وبه پوست آرامش می بخشد.

اسپری کاستلینا به علت داشتن مرطوب کننده های قوی میتواند جایگزین کرم روزشود.همچنین حاوی لایه بردار و مواد مغذی مورد نیاز سلولها مانند اوره(با غلظت بالای 10%) مشتق بابونه( (Azolenواسید لاکتیک،اسید تارتاریک واسید مالیک میباشد که میتواند جایگزین کرم شب باشد.



(با کاستلینا دیگر نیازی به کرم های شب ،روز ،دور چشم و ضد آفتاب نخواهید داشت)





اسپری صورت کاستلینا برای تمام سنین (خانمها وآقایان) قابل مصرف بوده وهیچ گونه عوارض جانبی وحساسیت به همراه ندارد ودر 6رایحه دلپذیر برای هر نوع سلیقه عرضه میگردد..

روش مصرف:روزی 2بار صبح و شب،روی پوست تمیز اسپری نموده،سپس با ماساژدادن متوالی اجازه دهید تا ویتامین ها و مواد پالایش شده از گیاهان از طریق مویرگ های صورت به خوبی جذب شود.

(با مصرف تونر گیاهی کاستلینا قبل از اسپری اثر بخشی اسپری جوانسازی چندین برابر میشود)

دستور ماساژ:ابتدا پیشانی رابا انگشتان اشاره به سمت بالاکشیده تا اسپری زودتر جذب شود.

از تیغه بینی به سمت گونه ها و رو به بالا ماساژدهید.(از ماساژدادن صورت رو به پایین پرهیز کنید)

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 122,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید اسپری صورت کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اسپری صورت کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 114 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

بند انداز اتوماتیک

B R O W N s

با این محصول در کمتر از چند دقیقه موهای

زائد صورت و بدن خود را از بین ببرید.بوسیله

نخ طبیعی بندانداختن و رفع سریع و یکدست

موهای صورت، بدن، دست ها، پاها... ،

استفاده آسان و راحت،مناسب برای مصارف

خانگی، سالنها و آرایشگاه، دارای دفترچه

قیمت :38800 تومان



بند انداختن یکی از روش های رفع موهای زائد از دوران باستان

بوده که به دلیل رفع ریشه ای موهای زائد و افزایش جریان خون

درپوست و زیبا ساختن آن هنوز نیز بسیار مرسوم است و در همه

آرایشگاه های امروزی انجام می شود.این روش که نیاز به مهارت

دارد درحال حاضر تنها توسط آرایشگران انجام می شود اما امروزه

باپیشرفت تکنولوژی به کمک بانوان آمده و انجام راحت این کار

راتوسط هر فرد بدون تخصص امکان پذیر ساخته است.

این محصول اپیلیدی نیست.همان نخ طبیعی است با این تفاوت

که دست شما در این کار دخالت ندارد و تمام کارها توسط خود دستگاه

انجام می شود.

بهترین هدیه و کادو برای بانوان: محصول جدید، پیشرفته و بی نظیر

بندانداز اتوماتیک

قیمت :38800تومان



خانم ها ، آقایان ، سالن های زیبایی، آرایشی، بهداشتی،

آرایشگاه های زنانه و مردانه ... هم اکنون می توانید دستگاه

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک خودتان را از طریق همین سایت

برای اولین بار در ایران تهیه نمایید.

فقط یک بار برای همیشه ... وسیله ای پیشرفته برای بانوان

(مناسب سالنها ، آرایشگاه ها و حتی منازل)، انتخاب با شما !

بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک ؟

تازه ها برای بانوان... انتخاب با شما!

خانم ها و آقایان، دخترها و پسرها ، سالن دار ها و آرایشگران خوش سلیقه

اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر

محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته

شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان

عزیزتان زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است

با خرید یک دستگاه بندانداز حرفه ای اتوماتیک برقی با استفاده

بسیار آسان و دوست داشتنی سبب جلب مشتریان زیاد و رونق

کسب و کارتان شده و از همه مهمتر رضایت از کارکرد و ارائه

خدماتتان را جلب نمایید و پوستی لطیف ، زیبا و بدون مو را تجربه

نمایید!!



بسیار مناسب جهت استفاده شخصی در منزل و هم استفاده

تجاری در سالن ها ، آرایشگاه ها و پیرایشگاه های زنانه

بندانداختن سریع و یکدست موهای صورت و بدن، با ویژگیهای زیر:

استفاده آسان و راحت، مناسب برای مصارف خانگی، سالنها و

آرایشگاه ها

رهایی از موهای ضخیم و زیرپوستی نازیبا، حتی موهای ریز

و نازک با کارکردی طبیعی، بدون عوارض جانبی و بدون آسیب

رساندن به پوست

بدون بکارگیری مواد شیمیایی، هورمون، حرارت، پرتوافکنی و

تیغ سازگار با هر نوع پوستی (حتی پوست های حساس بانوان)

صد درصد مطمئن و موثر، توصیه شده توسط متخصصین پوست

و مو دارای موتور الکتریکی بادوام و پرقدرت و نخ سیلک


قیمت :38800 تومان




بهترین هدیه و کادو برای بانوان

همراه با نخ طبیعی و پودر مخصوص


روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: کلبه سیاه

قیمت: 38,800 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 892 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888

ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

سیستم تطبیق با انحنای صورت

قابل شستشو

اصلاحی کاملا دقیق،حتی در ناحیه اطراف گردن

برای اصلاح سریعتر ،نرمتر و کاملتر بمیزان 70% بیش از حد معمول پوست صورت را پوشش می دهد

اصلاحی فوق العاده دقیق

تکنولوژی پیشرفته دو گانه بلند کردن و قطع مو

به سادگی و در عرض چند ثانیه آبکشی و تمیز می شود


تیغه مخصوص پیرایش دقیق سبیل و خط ریش


با 5 تیغه مستقل و قابل انعطاف


حرکت راحت و اصلاح ریش در تمام مسیرها برای اصلاح حرفه ای و آسان


بدون لرزش
قابل شارژ برای استفاده بدون سیم
افزایش طراوت و شادابی صورت
شکل منحصر به فرد برای اصلاح راحت
پوشش محافظ تیغه ها
همراه با شارژر، کیف و برس مخصوص نظافت دستگاه


این ریش تراش جدیدترین و کامل ترین ریش تراش کیمی است که هر گونه نگرانی از زنگ زدگی ،کندی و تعویض قسمت تیغه را از بین می برد.حرکت مستقل و جداگانه هر تیغه بلند کردن و قطع کردن موهای کوتاه از زیر پوست را آسان کرده است.نکته قابل توجه در این ریش تراش مدت زمان شارژ این دستگاه است،این دستگاه با یک با شارژ کامل 16 روز قابل استفاده است.انعکاسی بودن و تطابق تیغه ها با انحنای صورت اصلاح دقیق زیر گردن را امکان پذیر و آسان کرده است.

فروشنده: اسپوتا

قیمت: 89,000 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 90 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

پک سفید کننده دندان white light چ

پک سفید کننده دندان white light  چ

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

21/32685


پک سفید کننده دندان white light

آیا دندان هایی زرد دارید و از خندیدن

خجالت می کشید؟

آیا دوست دارید بخندید و دیگران از خندیدن شما

به خنده درآیند؟

آیا دوست دارید دیگر دندان هایتان زرد نباشد

و به رنگ سفید خالص درآیند؟

پس سفیدی دندانهایتان را از ما بخواهید با

پک سفید کننده دندان

white light

شما پس از استفاده، دندان هایی سفید و براق خواهید

داشت که جرات خنده را در شما چندین برابر خواهد

کرد و توجه همه را به سوی شما جلب خواهد کرد

قیمت : 19800 تومان



آیا شما نیز فرصتی برای رفتن به دندانپزشک ندارید؟؟؟ آیا

از زرد رنگ شدن دندان هایتان ناراحت هستید؟؟ آیا از

محصولات سفید کننده دندان استفاده کرده و ناراضی

بوده اید؟؟؟ اگر شما با مشکل زردی دندان هایتان مواجه

هستید و به دنبال راه حلی مطمئن و سریع می گردید ما

به شما پک سفید کننده دندان وایت لایت را

معرفی می کنیم.

سیستم سفید کننده دندان White Light محصولی با

کارایی بسیار عالی می باشد که شما می توانید آنرا به

راحتی در منزل استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان به

نتیجه مطلوب برسید و دندان هایی درخشان و زیبا

داشته باشید.

قیمت : 19800 تومان



این پک شامل ابزار های زیر می باشد:


- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده

- 2 عدد باطری Lithium CR2025



ویژگی های برجسته این محصول:


• سفید کرده دندان ها تنها در عرض 10 دقیقه
• استفاده آسان و ایمن
• ماندگاری تاثیر
• مناسب و بسیار عالی برای استفاده قبل از مهمانی ها


سیستم سفید کننده دندان White Light کاملا

مطمئن و بسیارساده و آسان قابل استفاده می باشد .

البته این سیستم قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به

راحتی می توانید آنرا تهیه کنید و از تاثیر خوب آن شگفت

زده شوید.در این سیستم با استفاده از ژل بر روي دندان

و قرار دادن چراغ ميتوان جرمهاي روي دندان را ازبين برد

این محصول قابل استفاده در منزل بوده و شما می توانید

با هزینه ای کمتر، یک دندانپزشک را در منزل خود داشته

باشید و هر زمان که اجساس نیاز به آن داشتید تنها

و تنها در 10 دقیقه دندان هایتان را سفید و درخشان

سازید. پس از اینکه شما به نتیجه مطلوب خود رسیدید

میتوانید استفاده از این سیستم را کم تر کنید و ماهی

یکبار برای ماندگاری تاثیر آنرا استفاده کنید.

قیمت : 19800 تومان




با تهیه این محصول به راحتی شما نیز می توانید دندان

هایی سفید و براق داشته باشید.

پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و

محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در

منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد

.این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه

آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده

است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و

لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White

Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه

بر آورد می کند.





فروشنده: ستاره شرق

قیمت: 19,800 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید پک سفید کننده دندان white light چ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پک سفید کننده دندان white light  چ


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 104 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

استريليزه کننده مسواک

استريليزه کننده مسواک

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

همانطور که همه ما میدانیم مسواک تمام باکتریها و جرم های دندان را می زداید. جرم ها و پلاک هایی که به سطح دندان میچسبند
و به کمک پرزهای مسواک و مواد موثری به اسم خمیر دندان از روی دندان جدا میشوند تا دندان های سالم و تمیز و چهره زیباتری داشته باشید
حال این باکتری ها و جرم ها که به کمک مواد شیمیایی و حداقل 5 دقیقه مسواک زدن و بقول معروف طی کشیدن از دندان شما دل می کنند به کجا میروند و اگر همین جونورها از دندان شما کوچ کرده و بر روی پرزهای مسواک بچسبند آیا مسواک زدن شما کار مفیدی بوده یا فقط تغییر مکان یک مستاجر آلوده بوده که هر بار شما آنرا به جای قبلی بر میگردانید
حالا برای اینکه این دشمن را از روی مسواک نیز فراری دهیم چه کنیم ؟
در اینجا ارتباطات نوین دوباره راه حل را وارد نموده است
دستگاه از بین برنده جرم و باکتری از روی مسواک های شما به کمک نور مخصوص یو وی
حتی بعد از اینکه آنها را شسته باشید می تواند 99 درصد جرم های آنرا از بین ببرد
با داشتن دو جایگاه این وسیله جالب برای استفاده دو عدد مسواک همزمان می تواند استفاده شود
البته شما می توانید از این وسیله برای پاک کردن و تمیز کردن چیزهای دیگر مثل تیغه ریش تراشی - لنز چشم و هزاران وسیله دیگر نیز استفاده کنید
و چون برق این وسیله توسط باطری تامین میشود پس یک وسیله قابل حمل و پرتابل بوده و می توانید آنرا با خود به هرجایی که خواستید حمل کنید
خاموشی اتوماتیک و هوشمند پس از 8 دقیقه
دارای درب نیمه شفاف و ایمن برای اطمینان خاطر شما از کار کردن وسیله
روشن شدن اتوماتیک به هنگام بستن درب
سبک و قابل حمل
دارای جای میخ در پشت آن جهت نصب ثابت روی دیوار
مناسب برای منزل و محل کار و هنگام مسافرت و تعطیلات
برق مورد نیاز : 2 عدد باطری نیم قلمی
مجوز بهداشت : 1524863000/145557135

فروشنده: گیلان شاپ

قیمت: 28,300 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید استريليزه کننده مسواک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید استريليزه کننده مسواک


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 129 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

موکن صورت kemei

موکن صورت kemei

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

هدیه ای زیبا و مناسب برای ولن تاین
ایده ای برای داشتن پوستی زیبا و نرم
برای تمام حالتهای پوست
قابل استفاده برای پوست لب،زانو،گونه، چانه، ران پا،زیر بغل،
دارای 2سیستم اپیلایتور و چراغ قوی
کارکرد با استفاده از 2 باطری AAA

فروشنده: نوین سینا

قیمت: 28,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید موکن صورت kemei، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید موکن صورت kemei


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 144 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)

اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

اتو موي بخار SAYONA حالت دهنده موی حرفه ای و چند کاره است که به سیستم منحصر بفرد بخار مجهز است.صفحه هاي اين اتو مو به اندازه كافي پهن مي باشد بنابراين براي آقاياني كه موهاي كوتاه دارند مورد استفاده نخواهد بود و موهاي شما حداقل بايد 10 سانتي متر باشند.


داراي چند سري متفاوت براي صاف كردن , wave كردن و مجعد كردن و نيز حجم دادن با كيفيت فوق العاده بالا و تعويض آسان.

سیستم بخار باعث بهتر حالت گرفتن مو و محافظت از آن در مقابل سوختن می شود به طوري كه با خيال راحت مي توانيد هميشه بدون نگراني موهاي خود را اتو نماييد.

دستگاه داراي يك ظرف آب بوده كه به راحتي آن را از آب پر مي كنيد و پس از روشن كردن دستگاه قابل استفاده است .

صفحات دستگاه به گونه ای است که به راحتی روی موهای شما حرکت می کند. با استفاده از دسته فنری و قابل انعطاف آن می توانید فشار مورد نیاز برای حالت دادن به موها را انتخاب کنید.

محصولی فوق العاده از كمپاني سایونا

ساخت ژاپن

دارای استانداردهای ISO 9002 و محصولات برتر جهانی

به کمک صفحه هاي سوراخ دار و بخار آب موهای شما را حالت می دهد

ديگر نگران آسيب ديدن موهاي خود با اتو نباشيد

سه صفحه ی حالت دهنده قابل تعویض

بخار برای تاثیر بیشتر و بهتر بر روی مو

دمای پایدار و موثر

طراحی زیبا و کاربری آسان

ايده آل برای انواع مو ها


فروشنده: اسپوتا

قیمت: 29,500 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 108 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)

 شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

شامپو رفع سفيدي مو

محصــول ســـال 2012

آیا از موهای سفید خود خسته شده اید؟

آیا از بوی بد رنگ موی خود ناراحت می شوید؟

آیا رنگ کردن مکرر موها برای شما خسته کننده و وقت گیر است؟

آیا از مضرات رنگ موهای شیمیایی هراسان هستید؟

پیشنهاد تازه ای داریم....!!

تغییر رنگ موی شما فقط در چند دقیقه

معجزه قرن



قیمت : 20000تومان






بيش از 15 سال جوان شويد

با اين شامپو ديگر نيازي به رنگ مو نداريد

فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد

محصولي بي نظير و استثنايي براي بازگرداندن موهاي مشكي

بهترين محصول در زمينه رفع سفيدي مو

ديگر نگران موهاي سفيد و چهره پير خود نباشيد

نيازي به هزينه هاي گزاف و صرف وقت زياد نداريد

با طرز استفاده بسيار آسان كه شما را شگفت زده خواهد كرد

فروش ويژه براي اولين بار در ايران

پروانه بهره برداري از وزارت بهداشت : 2068



اين محصول يكي از بهترين محصولات مراقبتي موي سر مي باشد

كه براي اولين بار در ايران عرضه شده است. اين محصول داراي

پايه ي گياهي بوده و نه تنها ضرري به موهاي شما نمی رساند بلكه مفيد

نيز مي باشد.

فرمول اين شامپو در مركز تحقيقات بين المللي و طي تحقيقات

بسيار زياد بر اساس خصوصيات موي سر مردان شرقي بدست

آمده و پس از چندين بار تست و آزمايش به عرضه در آمده است.

تنها محصولي كه فقط در 10-15 دقيقه موهاي سفيد شما را

پوشش مي دهد و شما راجوانتر از هميشه نشان مي دهد.

برخي از امكانات و قابليتها

از بين بردن سفيدي مو براي هميشه

جواني خود را حفظ كرده و هرگز چهره پير را براي خود نبينيد

روي رنگدانه هاي مو تاثير گذاشته و آنها را به رنگ طبيعي خود باز مي گرداند

حتي نياز به دكلره نيست

باعث تقويت مو و ضد شوره

اين محصول ويژه را يكبار تجربه كنيد !!



آنها که عادت به رنگ کردن موهایشان دارند دیگر لازم نیست

دنبال آرایشگر بگردند، .

این شامپو با رایحه مطبوع و پس از فقط چند دقیقه رنگ موهای

شما را به همان حالت قبلی بر می گرداند . این شامپو به صورت

دوقلو بوده و برای مدت ها می توانید از آن استفاده کنید .

مورد تایید کلیه مشتریانی که تا حالا از آن استفاده کرده اند

برای شما که از رنگ موهایتان رضایت ندارید، و می خواهید

موهای شما کامل و یکنواخت رنگ شود

( حتی یک مو )

و می خواهید بدون نیاز به دیگران و حتی آرایشگر خود

موهای خودتان را رنگ کنید.



قیمت : 20000تومان







طريقه مصرف:

نحوه استفاده از اين محلول به سادگي استفاده از شامپوهاي

معمولي بوده و نياز به هيچگونه مواد اضافي ندارد.

فقط كافيست اين شامپو را به موهايتان بزنيد و به مدت 7-10 دقيقه

ماساژ دهيد ( در صورتيكه موهاي شما ضعيف مي باشد به مدت

بيشتري ماساژ را ادامه دهيد. ) و سپس با اب آبكشي نماييد.



رنگ کننده موی سر به رنگ مشکی طبیعی فقط با یک بار استفاده

شامپوی رنگ کننده و تمیز کننده موی سر

شامپوی پیشرفت دهنده رنگ پذیری

شستشو دهنده عالی موی سر

درخشان کننده موی سر

رنگ پذیری کامل و یکنواخت

تغییر رنگ موی شما فقط در چند دقیقه

مورد تایید کلیه مشتریانی که تا حالا از آن استفاده کرده اند

استفاده راحت و آسان



HAIR DYE SHAMPOO

Quickly Washing black



قیمت : 20000تومان











روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: کلبه سیاه2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فروشنده بازدید : 99 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اتوي موي مسافرتی

اتوي موي مسافرتی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

اتو مو جیبی...
شيك...جديد....متفاوت
قابل حمل و در اندازه مناسب
تنها در 5 دقیقه جذاب شوید!
تجربه اي جديد و بي نظير

براي صاف كردن موهاي شما با كفه ي سراميكي در همه جا حتی در مسافرت ها

مناسب براي دختران و پسران امروزي
تجربه اي جديد و بي نظير
بر خلاف سال ها پيش كه موهاي فر مد بود، چند سالي است كه هر چقدر موهاي صاف تر و يك دست تري داشته باشيد، براي رفتن به يك مهماني زنانه مشكل كمتري داريد. ولي بسياري از محصولات جديد، كار خانم هايي را كه موهاي فر و مجعد دارند، راحت كرده است. دو نمونه از محصولاتي كه مي توان با آن ها در خانه موهايي صاف را براي خود فراهم كرد:

اتوي مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم ها و اقایانی هستيد كه هر روز اتوي مو دست تان است، يك لحظه صبر كنيد، دست نگه داريد و توصيه هاي ما را درباره ي استفاده ي صحيح از اتوي مو بخوانيد.
موهاي صاف و خوش حالت .....

فوق العاده شيك و زيبا

براي دختر و پسران خوش سليقه

فوق العاده مناسب براي دختران امروزي
کوچک و قدرتمند با شما در همه جا
- موهاي تميز را اتو كنيد:

بهتر است هنگامي كه موهايتان را به تازگي شسته‌ايد و تميز كرده‌ايد، از اتوي مو براي حالت دادن و صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. وقتي موهايتان چرب است و چند روزي است حمام نرفته‌ايد، اگر از اتوي مو استفاده كنيد، اين چربي‌ها و آلودگي با حرارت اتو به خورد موهايتان مي‌روند و موهايتان آسيب مي‌بينند.

2- سشوار بكشيد:

پس از صاف و يك دست كردن موهايتان با اتوي مو، روي آن ها سشوار بكشيد. ولي به جاي استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنيد. اين كار موهاي شما را براق‌تر مي‌كند و در عين حال چون از باد گرم سشوار استفاده نكرده‌ايد، باز هم به نفع سلامت موهايتان كار كرده‌ايد.

3- پيش از‌ آن شانه كنيد:

براي اين كه حرارت اتوي مو كمتر روي موهايتان باقي بماند، پيش از اتو كردن موهايتان، آن ها را شانه كنيد. حتما قبول داريد كه اتو كردن و صاف كردن موهاي شانه شده بسيار راحت‌تر از موهاي نامرتب و درهم است. شما در اين صورت مي‌توانيد دفعات كمتري اتوي مو را روي موهايتان بكشيد.

شما هم مي توانيد مدل موي

دلخواهتان را داشته باشيد..
4 - شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام برويد و موهايتان را بشوييد و تميز كنيد و سپس آنها را با اتو صاف كنيد و به رختخواب برويد، چون اين كار موجب مي‌شود صبح موهاي مرتب تر و زيباتري داشته باشيد. اگر با موهاي خيس و نامرتب بخوابيد، صبح روز بعد بايد مدت بيشتري را براي صاف كردن موهايتان با اتوي مو صرف كنيد و به طور مسلم، موهايتان حرارت بيشتري خواهند ديد.


5- از ژل استفاده كنيد:

براي اين كه موهايتان بهتر حالت بگيرند، هر بخشي از آن را كه مي‌خواهيد اتو بكشيد، ژل بزنيد، اين كار موجب مي‌شود موهايتان بهتر حالت بگيرند و زيبا و براق نيز به نظر بيايند.


يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران و پسران امروزي
در مجالس و مهمانيها دل ربايي كنيد

روش صحيح استفاده از اتوي مو

اگر شما از اين روش‌ براي اتو كردن موهايتان استفاده كنيد، علاوه بر اين كه موهايي صاف و براق خواهيد داشت، موهايتان سالم نيز مي‌مانند:

1- پس از شستن موهايتان و خارج شدن از حمام، موهايتان را با حوله‌اي خوب خشك كنيد.

3- سپس با يك شانه و با كمك دستان‌تان موهايتان را شانه كنيد و آن ها را صاف كرده و يا به صورت حلقه‌‌حلقه شكل دهيد.

4- از اتوي مو براي صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. فراموش نكنيد شما نبايد بيش از پنج دقيقه اتوي مو را روي موهايتان نگه داريد.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

فروشنده: پويا پرداز

قیمت: 20,000 تومان

درصد :42

روش خرید: برای خرید اتوي موي مسافرتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اتوي موي مسافرتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 96 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

بابلیس 2کاره

بابلیس 2کاره

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

این وسیله ایست که با داشتن آن نیاز به رفتن به آرایشگاه ندارید.
خصوصیات محصول:
چراغ راهنما و کلید روشن/خاموش
گرم شدن بسیار سریع : درجه حرارت 120 دره سانتی گراد در 40 ثانیه.
حداکثر دما : 200 درجه سانتیگراد
ثبات دما در طول استفاده

فروشنده: پويا پرداز

قیمت: 22,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید بابلیس 2کاره، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بابلیس 2کاره


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 95 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
پودر پرفکت 50 گرمی

پودر پرفکت 50 گرمی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

نام محصول:پودر پر پشت کننده مو
ساخت کشور آمریکا
تاریخ انقضا:2019
شماره مجوز:188767/24
درجه کیفیت:عالی
رده مصرف: مردان ، زنان ، همه سنین
-------------------------------------------------
پودر پرفکتperfectپرپشت كننده مو در 30 ثانيه 100% طبيعي و بدون عوارض با خاصيت ضد باكتري و ضد ريزش مو محصول آمريكا

پرفکت تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص با موهاي شما يكي ميشوند. بامصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر ميشوند وظاهرطبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن رانكـرده ايد.


پرفکت "perfect" چیست ؟

پرفکت مواد کوچک ساخته شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ساخته شده است. هنگامی که شما از تاپیک استفاده می کند این الیاف به مو های شما می چسبند و رشته مو های مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه می های شما را پرپشت نمایان می کنند

پرفکت ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اندکه به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید .

پرفکت طبیعی و گیاهی می باشد که فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد.
خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.
حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند که یکی از محدودیت های ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است.
این محصول به دلیل استفادۀ خارجی (EXTERNAL USE) کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفادۀ موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.

طرز مصرف پرفکت بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص پرفکت را بر روي محلي كه موهاي شمادرآن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد در عرض چند ثانيه هزاران رشته نازك هم رنگ موي شما در موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه حتي چندين روز ودر حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند،البته با حمام رفتن و شستشوي مو اين پودر از مو جدا مي شود.


اين محصول در رنگهاي مشكي براي موهاي كاملا" تيره ، قهوه اي تيره براي موهاي معمولي،قهوه اي معمولي،قهوه اي روشن ميباشد.براي رنگهاي ديگر نيز متوانيد دو يا چند رنگ از اين پودر را با هم تر كيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد.

در ایالت متحد آمریکا چند سال پیش این فرمول را به عنوان بهترن اختراع قرن در نوع خود شناخته شد .

دارو و درمان روی مو هایتان جواب نداده ؟ آیا از کم مویی خود رنج می برید ؟ بهترین و عملی ترن راه حل شما استفاده از تاپیک می باشد ریزش مو های شما را مخفی و موی سر شما را پرپشت نمایان می کند .

کلام آخر :
پرفکت 100% طبیعی و گیاهی می باشد و فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده است. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل می شوند و به صورت طبیعی آنها را پر پشت تر و زیبا تر می کنند .


موهاي خود را با استفاده از سشوار حوله و يا در محيط آزاد كاملا خشك كنيد زيرا تاپيك بايد بر روي موهاي خشك استفاده شود پرفکت را در فاصله 5 تا 10 س م از مناطق كم پشت سر نگه داريد.


و در با لاي قسمتهاي كم پشت تكان دهيد مي توانيد اين كار را جلوي آيينه انجام دهيد و مستقيم پودر را به نواحي كم پشت بپاشيد و نگران پاشيده شدن پودر در اطراف سر نباشيد چون به آساني پاك مي شود و بعد از چند بار استفاده اين كار براي شما آسان مي شود.


براي استفاده در نواحي پيشاني دست خود را بالاي پيشاني زير خط مو نگه داشته تا مانع پاشيده شدن پودر بر روي صورت و چشمها شود مي توان از انگشتان دست .برس و يا شانه استفاده كرده و پودر را به آرامي بر روي موهاي خود پخش كنيد.


براي تثبيت بهتر الياف پرفکت مي توانيد از شانه استفاده کنید .

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 35,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید پودر پرفکت 50 گرمی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پودر پرفکت 50 گرمی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 
فروشنده بازدید : 105 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

موزر ابرو

موزر ابرو

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

پیرایشگر دقیق
قابل استفاده با باطری
تیغ های بسیار دقیق و با دوام موها را با ایمنی، دقت و پاکیزگی اصلاح می کند
شانه های 5 و 8 میلی متری برای پیرایش و کوتاه کردن موهای ابرو و نقاط دیگر بدن ایده آل هستند، زنانه و مردانه
بهمراه یک تیغه خط زن
سر پیرایشگر به آسانی زیر جریان آب تمیز می شود
سبک و جمع و جور برای کنترل هر چه بیشتر

فروشنده: پويا پرداز

قیمت: 21,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید موزر ابرو، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید موزر ابرو


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 139 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

کرم کوچک کننده بینی ihb محصول کشوراسپانیا

کرم کوچک کننده بینی ihb محصول کشوراسپانیا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

این محصول نه چینی نه تایلندی محصول کشوراسپانیاست برای کوچک کردن بینی هایی که گوشتی هستند ....
کرم کوچک کننده بینی اسپانیایی رو هر کی استفاده کرده راضیه ازش و نتیجه گرفته ...
البته باز هم میگم فقط کسائی که بینی های گوشتی دارند از این جواب میگیرند...
بدون نیاز به جراحی
بدون بازگشت
فرم دهنده و کوچک کننده بینی
با کمترین هزینه بینی تان را کوچک کنید

فروشنده: گيلان شاپ

قیمت: 52,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید کرم کوچک کننده بینی ihb محصول کشوراسپانیا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کرم کوچک کننده بینی ihb محصول کشوراسپانیا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 186 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
ابترونیک Abtronic" کمربند لاغری و کمک ورزشی"

 ابترونیک Abtronic" کمربند لاغری و کمک ورزشی"

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

کمربند ابترونیک Abtronic , ترونیک , ابترونک , اب ترونک , کمربند ابترونیک , کمربندآبترونیک , خرید ابترونیک , خرید عمده ابترونیک , قیمت ابترونیک , ابترونیک اصل , ابترونیک ارزان , قیمت ابترونیک , نمایندگی ابترونیک در ایران , آب ترونیک , abtronic-

کمربند موجب "انقباض عضلات " می شود که در هنگام تمرین و ورزش انجام می شود. در نتیجه همانند ورزش ماهیچه ها را ورزیده چربی های اضافی را از بین برده و با عث لاغری خواهد شد و پس از چند هفته شما فرم و وزن ایده آل خود می رسید
ویژگی های محصول :
• تقویت ماهیچه های بدن
• تا 7 بار مؤثرتر از ورزش های معمولی
• ارائه نتایج قابل مشاهده در عرض چند هفته
• تمرکز بر روی 2 گروه های مختلف ماهیچه در یک بار
• بسیار راحت و قابل استفاده برای همه
• مناسب برای مبتدیان و همچنین ورزشکاران فعال
• دارای برنامه مختلف
• صفحه نمایش
• قابل حمل بودن
• و .....

بدون نیاز به برق فقط با 2 باتری قلمی کار میکند.
به همراه دفترچه راهنما ،کیف مخصوص ، و ژل چربی سوز

قیمت پکیج اورجینال و کامل کمربند ابترونیک فقط 48000 تومان میباشد.

آب ترونیک,ابترونیک,آبترونیک,ابترونیک اصل

فروشنده: گيلان شاپ

قیمت: 48,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید ابترونیک Abtronic" کمربند لاغری و کمک ورزشی"، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  ابترونیک Abtronic" کمربند لاغری و کمک ورزشی"


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فروشنده بازدید : 104 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبرو شیپ جدید اصل

خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبرو شیپ جدید اصل

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

خرید کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape جدید
As Seen On TV
فروش مستقیم و بدون واسطه
با ضمانت تحویل جنس درجه ۱ اورجینال اصلی
تضمین برگشت پول در صورت ارایه کالای نامرغوب
کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape دو موتور لرزشی قوی +
با ویبره قویتر نسبت به مدل قبلی
توضیحات کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape جدید :
با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی ویبروشیپ Vibro Shape در مدت یکماه ،حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.
دستگاه پرقدرت Vibro Shape جدید نارنجی رنگ با توان بالای 53 وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چرا که تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند.
کمربند لاغری ویبرو شیپ vibro shape علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سیـــنه و سر شانه ها استفاده شود.
همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن، سرشانه ها، بازو ها، دور سیـــنه، شکم، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود . این دستگاه را می توان مادر دستگاه های ماساژ و لاغری موجود در سراسر دنیا نامید
کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape جدید
کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.
با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالـــت طبیعی خود برگرداند، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکـستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد می گردد.
دستگاه فوق 100 درصد اصلی میباشد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است
با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالـــت طبیعی خود برگرداند ، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکـستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد میگردد . دستگاه پرقدرت Vibro Shape با توان بالای 53 وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید ، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز میگردند
* Vibro Shape هضم را آسان کرده و باعث شفاف شدن چهره از طریق کمک به توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود
* Vibro Shape عضله و ماهیچه را هماهنگ و منسجم کرده و باعث شادابی و کاهش آسیب دیدگی در حین انجام حرکات ورزشی می شود
* Vibro Shape بافت های زیرین بدن را ماساژ داده و آن ها را فعال می کند که از این طریق به بهبودی تحریک و فیزیک درمانی (فیزیوتراپی) کمک می کند
* Vibro Shape را نه تنها برای لاغری بلکه برای کاهش درد نقاط مختلف بدن مخصوصا در سنین پیری می توان استفاده نمود که بسیار موثر می باشد
نشانه های Vibro Shape اصلی و Vibro Shape غیر اصلی :
1- دکمه های کنترل ویبروشیپ Vibro Shape غیر اصلی دارای 6 دکمه است ولی ویبروشیپ اصلی دارای 5 دکمه می باشد.
2- آرم ویبروشیپ اصلی برجسته می باشد ولی برای ویبروشیپ غیر اصلی به صورت برچسب می باشد.
3- رابط برق ویبروشیپ اصلی دو تکه است ولی ویبروشیپ غیر اصلی یک تکه می باشد.
4- موتور های ویبروشیپ غیر اصلی از قدرت کافی برخوردار نیستند.
5-ویبروشیپ اصلی دوموتوره است.
نکته مهم :
این کمربند دارای موتور پر قدرت حرارتی می باشد
یعنی پس از آنکه در اثر عمل دستگاه چربی ها از بدن جدا شد
به وسیله حرارت این چربی ها سوزانده شده و سریع تر از بین می روند
این یک فروش استثنایی نیست بلکه یک خرید استثنایی است
قیمت این محصول در بازار بین 120 تا 130 هزار تومان میباشد
توضیحات کمربند لاغری ویبرو شیپ Vibro Shape جدید به زبان انگلیسی :
Details
For pick-up or delivery
Pick-up available from April 16 – 20, 2012
Pick-up at Groupon office: Unit 1-D, La Fuerza Plaza 1 Compound, 2241 Don Chino Roces Avenue, Makati City, from Monday – Friday during office hours (10:00am – 5:00pm)
Printed Groupon, government-issued ID and credit card used for purchase must be brought for pick-up
Authorization letter must be brought if person collecting is not one who purchased the Groupon
Delivery will begin on April 23, 2012 and will take 5 – 7 working days
Any item not claimed by end of pick-up date will be automatically delivered to the customer
No refunds allowed after 7 days upon receipt of item
Additional charges will apply for delivery outside Metro Manila
Highlights
10-minute effortless workouts
Auto-shutoff keeps from overworking body parts
Free shipping within Metro Manila
3 months parts and service limited warranty

فروشنده: بهترینها

قیمت: 95,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبرو شیپ جدید اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید خرید اینترنتی کمربند لاغری ویبرو شیپ جدید اصل


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 90 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

سلولز جدید آبی Celluless یا سلولز 5000

سلولز جدید آبی Celluless یا سلولز 5000

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

خرید برطرف کننده چین و چروک سلولز 5000


جدیدترین دستگاه سلولز در بازار ایران با ژل لاغری اورجینال




As Seen On TV

سلولس celluless جدید 5000
سلولز 5000 آخرین و پیشرفته‌ترین دستگاه زیبایی پوست صورت و بدن

موارد مصرف :

* پوست بدن و صورت
* سفید کننده
* محو کننده لک‌ها
* ضد چین و چروک
* حذف کننده چربی
* شفاف کننده پوست و جلوگیری از پیری زودرس
* با عملکرد امواج اولتراسونیک
* سلولس celluless

فروشنده: بهترینها

قیمت: 45,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید سلولز جدید آبی Celluless یا سلولز 5000 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید سلولز جدید آبی Celluless یا سلولز 5000


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 109 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

دستگاه ورزشی توتال کور Total Core

دستگاه ورزشی توتال کور Total Core

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

جدید ترین و جالب ترین وسیله ورزشی

تناسب اندام در دنیا
توتال كر اصل

داراي:

توپ ايروبيك

كش ايروبيك

تلمبه ويژه توپ

DVD راهنماي استفاده

نشيمنگاه نرم و راحت چرمي

يكسال گارانتي

حرکت ورزشی دراز نشست را که مناسبترین و بهترین حرکت برای تناسب اندام و عضلانی شدن شکم و پهلوها می باشد را بدون فشار آوردن به ستون فقرات و عضلات گردن و خستگی مفرط به آسانی و در نهایت آرامش در رنج 180 درجه انجام دهید


بهترين انتخاب براي ورزش و تناسب اندام

در منزل

کوچک کردن شکم (به راحتی)
با استفاده از این وسیله و فقط با روزی 3 دقیقه میتوانید در عرض 10 روز

وزن قابل تحمل این وسیله 120 کیلو گرم مي باشد.


تفاوت را در بدن خود به خوبی احساس کنید .

فروشنده: دوبی

قیمت: 75,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید دستگاه ورزشی توتال کور Total Core، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دستگاه ورزشی توتال کور Total Core


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 93 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl

گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

این گن، از سری لباسهای زیر مخصوص بانوان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان میدهد. در دوخت اسلیم اند لیفت، هیچ درزی در جلو و پشت لباس به کار نرفته است تا مصرف کننده هنگام پوشیدن احساس راحتی و آسودگی کند. در طراحی اسلیم اند لیفت سعی شده است این گن نقاطی از بدن را در بر بگیرد که بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند، به همین دلیل برخلاف سایر محصولات مشابه، بلندی اسلیم اند لیفت، از زیر خط سینه تا بالای زانوها را شامل می شود یعنی دقیقاً نقاطی از بدن که بیشترین مشکل چاقی را دارند.
اسلیم اند لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است. روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود. در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.
با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت، اعتماد به نفس خود را باز می یابید و می توانید هر مدل لباسی را در هر سایزی که هستید، بپوشید و لذت ببرید.
---------------------------------------------------------------------------------------------
ویژگی های محصول
به محض پوشیدن، تا 4 سایز شما را لاغر و کوچکتر می کند. دارای الیافی نرم و طبیعی با قابلیت جذب هرگونه بو و رطوبت می باشد. پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند. هیچگونه سیم، فنر و درزی در آن به کار نرفته است. حاوی الیاف پلی استر کربنه شده می باشد تا بدن را خنک نگه دارد. به طور طبیعی نرم و براق است. کل قد نیم تنه را می پوشاند در نتیجه هرگونه چربی اضافی در نواحی شکم، پشت و ران ها را از زیر خط سینه تا بالای زانوها جمع می کند. برای زیر لباسهای ظریف و نازک بسیار مناسب است. اضافه وزن را با پخش یکنواخت چربی های بدن به طور متناسب تقسیم می کند. بزرگی شکم بعد از زایمان را داخل شکم جمع می کند. پوست و چربی های شل شده را محکم فشار داده و سطحی صاف بوجود می آورد
--------------------------------------------------------------------------------------------------
چه چیزهایی داخل جعبه است
شامل : دو عدد گن مشکی و کرم رنگ
Slim n Lift Supreme Comfort
سوال های متداول در ارتباط با این کالا

گن slim n lift از چه جنسی است؟
با رشد چشمگیری که در صنعت ریسندگی و فن آوری الیاف طبیعی به وجود آمده است، گن لاغری slim’n lift از تکنولوژی کربنه شدن الیاف با دانه های کربن گیاه بامبو ساخته شده است که یکی از آخرین دست آوردها در زمینه صنعت پوشاک است. این الیاف به طرزی باور نکردنی نرم هستند و به طور طبیعی متخلخل می باشند و به همین دلیل قادر به جذب بو و رطوبت بوده و با این کار پوست را خشک و خنک نگه می دارند.
تکنولوژی کربن دار کردن نخ به چه صورت است؟
این فن آوری روشی است که در آن دانه های کربن بامبو را در فرآیندی کارخانه ای، به پلی استر خام اضافه می کنند. در حقیقت مولکولهای کربن میان الیاف پلی استر جا می گیرند. این الیاف را برای بافت گن لاغری به کار گرفته اند تا با قدرت جذب بالا مانع از خیس شدن بدن هنگام پوشیدن اینگونه گن ها شده و عرق بدن را جذب کند و همچنین مانند یک تار، مولکول های بو را به دام انداخته و به سرعت از بین ببرد.

آیا سیم و مفتول، در قسمت پشت و شکم این گن به کار رفته است؟
: خیر. با استفاده از الیاف ویژه ای که در بافت supreme comfort slim’n lift به کار رفته اند نه تنها نیازی به سیم و فنرهای رایج در گن های لاغری نیست بلکه هیچگونه زیپ و درزی هم در آن وجود ندارد.
slim’n lift می تواند برآمدگی های پشت کمر و زیر سینه را بپوشاند؟
گن لاغری slim’n lift به دلیل بلند بودن می تواند چربی های اضافه را که پشت کمر و در قسمت زیر سینه قرار دارند، جمع کرده و سطحی صاف از بدن را به نمایش بگذارد. این چربی ها به طور یکنواخت در قسمتهای دیگر بدن پخش میشوند و علاوه بر کم کردن سایز، بدن را سفت و محکم نشان می دهند.

آیا میتوان گن اسلیم اند لیفت را زیر شلوارهای تنگ و چسبان هم پوشید؟
: با slim’n lift supreme comfortشما میتوانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید. چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباسهای شما ایجاد نمی کند

راز موفقیت و اثرگذاری slim’n lift در چیست؟
این موفقیت به 12 ناحیه از بدن برمیگردد که تأثیر زیادی در چاق بودن و چاق به نظر رسیدن دارند. Slim’n lift به گونه ای طراحی شده است تا خط باسن را بالاتر نگه دارد، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو میکند، تا خط زیر سینه بالا می آید، برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها، یکدست و صاف می کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار، به داخل می کشاند.
آیا هیچ بند یا دگمه ای برای جلوگیری از پایین افتادن کش آن تعبیه شده است؟

کش و الیاف الاستیکی که در قسمت لبه بالایی و همچنین لبه پایینی شلوار slim’n lift طراحی شده، به هیچ عنوان تا نمی خورد و مانند بافت خود گن، نرم و ظریف بوده و همچون پوست دوم روی بدن می نشیند

آیا برای هر سایزی مناسب است؟
slim’n lift برای همه بانوان از کوچکترین اندام تا بزرگترین جثه، در 6 سایز سایزبندی دارد و معادل سایز شلوار از small تا xxx-large موجود می باشد.
slim and lift میتواند همه نواحی چاق بدن را بپوشاند؟
بله، با پوشیدن slim’n lift دور تادور بدن درست در نواحی که بیشترین تجمع چربی را شامل می شود، تغییر اندازه داده و کوچک میشوند. با این کار از فشردن یکسری چربی از دور شکم و تجمع آنها در زیر سینه جلوگیری شده و بدن شکل یکدست و صاف به خود می گیرد.

آیا با پوشیدن این گن تغییری در سایز بدن و لباسها ایجاد می شود؟
به محض پوشیدن slim’n lift ، طوری اضافه وزن ناموزون در بدنتان، متناسب پخش می شود که تا 3 سایز، اندازه تان تغییر خواهد کرد
برای شستشوی اسلیم اند لیفت می توانیم از ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟
: بله. این کار هیچ صدمه و لطمه ای به بافت و کیفیت پارچه نخواهد زد. به طور کلی برای شستشوی slim’n lift comfort باید بدانید که ساختار الیاف و خصوصیت منحصر به فرد تارهای کربنه شده به دلیل اینکه قسمتی از نخ شده اند و مانند یک لایه پوششی روی نخ قرار نگرفته اند؛ با شستشو از بین نمی روند و به طور دائمی باقی می مانند.

آیا slim n lift احساس خفگی و گرما ایجاد نمی کند؟
خیر، slim’n lift supreme comfortبا بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست دوم بر روی بدنتان می نشیند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهد داد.
در طول روز تا چند ساعت می توان آن را به تن داشت؟
این موضوع به نیاز شما برمی گردد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید تمام روز slim’n lift را بپوشید و از نتیجه پوشیدن آن لذت ببرید

--------
گن لاغری بندی اسلیم لیفت -کاهش 4 سایز فوری
گن لاغری Slim Lift ، محصولی از کمپانی معتبر اسلیم لیفت
در 7 سایز مختلف
هر بسته شامل 2 گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدنی
سازگاری با حساس ترین نوع پوست
قابلیت شستشوی مکرر و دوام بالا
گن لاغری اسلیم لیفت Slim Lift

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 65,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید گن اسلیم لیفت اورجینال جفتxxl


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 98 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

کیت کامل افزایش قد

کیت کامل افزایش قد

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

دمپایی افزایش قد چند کاره فوت ماساژور محصولی بسیار عالی و کاربردی برای دو هدف می باشد :

1 - افزایش قد حداکثر 12 الی 15 سانتی متر در طول دوره .

2 - ماساژ پا و رفع خستگی و کوفتگی پا.

3 - رفع خستگی و کوفتگی سایر نقاط بدن .

4 - جلوگیری از پیری زودرس کلیه اندام های بدن .

این کالای منحصر به فرد علاوه دمپایی های داخل جعبه دو عدد قطعه دیگر نیز مخصوص سایر نقاط بدن را در خود جای داده است .

روش کار :

این دستگاه با ایجاد پالس های الکتریکی ضعیفی مانند طب سوزنی اقدام به تحریک اعصاب حساس و مورد نظر محل قرار گرفتن ( اعم از کف پا یا سایر نقاط بدن ) نموده و به این ترتیب باعث از بین رفتن خستگی و کوفتگی و احساس آرامش بسیار قابل ملاحظه ای در بدن فرد ایجادمی کند

دمپایی افزایش قد فوت ماساژور با ایجاد پالس های الکتریکی و تحریک اعصاب کف پا در چند حالت مختلف که کاربر می تواند به دلخواه منطقه تحریک را تغییر دهد باعث افزایش قد کاربر تا حداکثر 12 الی 15 سانتی متر می شود .عمل این دستگاه نوعی فیزیوتراپی برای استخوان های بدن می باشد و با تحریک اعصاب بدن از تنبلی عضلات جلوگیری نموده با تحریک عصبی باعث افزایش طبیعی قد می گردد .این دستگاه دارای دوقطعه جداگانه نیز می باشد که درصورت درد یکی از عضلات بدن با قرارد دادن آنها بر روی ناحیه دردناک عمل کاستن درد و ماساژ موضعی را بصورت بسیار کاملی انجام دهید .

علاوه بر دمپایی ، این پکیج دارای دو عدد برچسب ویژه قرار دادن در سایر نقاط بدن نیز می باشد که برای افزایش راحتی و آرامش و رفع خستگی و کوفتگی بدن و ریلاکسیشن مورد استفاده قرار می گیرد

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 42,500 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید کیت کامل افزایش قد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کیت کامل افزایش قد


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 120 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

کمربند ویبروشیپ 4 موتوره ویبره حرارتی

کمربند ویبروشیپ 4 موتوره ویبره حرارتی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری



:توضیحات محصول






دو موتور لرزشی قوی + یک موتور مجزای حرارتی قوی




با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از کمربند بسیار قوی ویبرو شیپ در مدت یکماه ، حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.
با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد می گردد.
کمربند پرقدرت ویبرو شیپ باتوان بالای 53 وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید، لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز می گردند.
کمربند لاغری ویبرو شیپ علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود.
همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن، سرشانه ها، بازو ها، دور سینه، شکم، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود . این دستگاه را می توان مادر دستگاه های ماساژ و لاغری موجود در سراسر دنیا نامید



کمربند لاغری ویبروشیپ اصلی + یکسال گارانتی + 5 سال خدمات پس از فروش

فروشنده: ايران تله شاپ

قیمت: 80,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید کمربند ویبروشیپ 4 موتوره ویبره حرارتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کمربند ویبروشیپ 4 موتوره ویبره حرارتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 416 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم

دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

آیا از بزرگی و فرم بد بینی خود شکایت دارید؟ آیا تصمیم به جراحی زیبایی گرفته اید؟ آیا از عوارض جراحی و بیهوشی خبر دارید؟ آیا میدانید صد ها جوان بیگناه در هنگام عمل زیبایی بینی و در زیر عمل جراحی جان خود را از دست داده اند؟ آیا تحمل درد و عوارض بعد از عمل ، هزینه های گزاف و رد بجای مانده از بخیه ها برایتان مشکل ساز نمیشود؟

اینها تمامی سوالاتی است که در مورد جراحی زیبایی بینی مطرح میشود و در گویش بهتر واقعیت هایی به تلخی خطر مرگ در هنگام عمل جراحی زیبایی وجود دارد که انجام این اعمال را همواره با شک و تردید مواجه میکنند.

آیا راه دیگری برای داشتن بینی ایده آل بدون عمل جراحی وجود دارد؟

سیتوپلاسم چیست؟

سیتوپلاسم اختراعی نوین از کشور کره میباشد که به خاطر ایجاد امکان فرم دهی و کوچک کنندگی بینی برای خانم ها و آقایان در هر سنی ، جادوی هزاره سوم نامگذاری شد! این دستگاه کوچک بدون ایجاد کوچکترین جراحت و درد بینی شما را به زیباترین بینی تبدیل میکند.دستگاه سیتو پلاسم مجهز به سیستم ویبره و حرارتی میباشد که با اثر گذاشتن بر روی بافت های زیر پوست بینی بصورت تدریجی طی یک دوره پیوند مابین چربی های زاید زیر پوستی را از میان برده و باعث آزاد شدن و در نهایت جذب این سلول ها میشود.

هزینه بسیار نازل و نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی و از همه مهمتر راحتی استفاده از دستگاه در منزل ، محل کار ، هنگام رانندگی و حتی ورزش از مزایای دستگاه سیتوپلاسم است که استفاده از آن را برای هر کس در هر سنی آسان میسازد.


نمونه ای از نحوه استفاده از دستگاه:

دستگاه Cytoplasm دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی و استاندارد CE و ISO 9001 و برنده چندین جایزه ویژه در جشنواره های مختلف اختراعات و نوآوری های کشور کره و جهان میباشد و توسط نهاد های مرتبط ایرانی مورد تایید قرار گرفته است.

نحوه خرید دستگاه ساده تر از آنی است که فکر میکنید! با یک تلفن میتوانید دستگاه سیتوپلاسم را در کوتاه ترین مدت در منزل و یا محل کار خود در سرتاسر ایران و جهان تحویل بگیرید.

هر دستگاه شامل قطعات زیر میباشد:

- دستگاه سیتوپلاسم لرزشی و حرارتی

- شارژر برق شهر 220 ولتی

- شارژ فندکی اتومبیل 12 ولتی

- ریموت کنترل 3 زمانه

- CD ( سی دی ) آموزشی جهت نحوه استفادو

- ضمانت نامه معتبر شرکت بازرگانی لوتوس

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 155,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید دستگاه کوچک کننده بینی سیتوپلاسم


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 95 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

گن های لاغری اسلیم لیفت

گن های لاغری اسلیم لیفت

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

گن اسلیم لیفت
slim lift

توضیحات مربوط به این کالا


آیا تا به حال خود را در آینه دیده و آرزو کرده اید که یکمرتبه بدون رژیم و جراحی لاغر شوید؟



با پوشیدن این گن شکل بدن و هیکلتان را تغییر دهید.



انقلابی بزرگ در باریک کردن بدن و بالا کشیدن چربی های افتاده که بر اثر چاقی و یا پس از زایمان ایجاد شده، بوجود می آورد.



نحوه تولید این محصول به روشهای پیچیده ای برمی گردد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به بدن مؤثرند و در عین حال راحتی و آسایش را هنگام به تن داشتن برایتان به ارمغان می آورند.



در دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید.



بلندی آن از زیر خط سینه تا بالای زانو است تا تمام مناطقی که بیشترین درصد تجمع چربی و چاقی را دارند، در بر بگیرد.



دو بند برای محکم نگه داشتن آن در قسمت لبه بالایی تعبیه شده که به راحتی قابل تفکیک و جداشدن می باشند تا فقط در مواقع لزوم استفاده گردند.


با استفاده از این لباس زیر، اعتماد به نفس خود را بازمی یابید و می توانید به راحتی لباسهای زیبا و مدروز را بپوشید و احساس رضایت و خرسندی کنید.



گن های لاغری اسلیم لیفت محصولی با کیفیت تضمین شده ، از سوی کمپانی معتبر اسلیم لیفت مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است.

این محصول در 7 سایز مختلف و در بسته بندی شکیل که هر بسته حاوی دو گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدنی عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد.











سایز تعریف شده ی این محصول ، به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان از اینکه می توانید 7سایز دلخواه خود را برای بهترین فرمت بدنی دلخواه را به دست آورید، انتخاب کنید . این قابلیت به هیچ عنوان در سایر محصولات کم کیفیت دیگر وجود ندارد و به جر کمپانی اسلیم لیفت هیچ کمپانی دیگری تکنولوژی تولید گن فیت سایز در 7 سایز

واقعی را ندارد





چه چیزهایی داخل جعبه است
شامل : دو عدد گن مشکی و کرم ، دو عدد بند مخصوص


ویژگی های محصول
بافتی بسیار نرم و لطیف دارد
احساس راحتی و آسایش هنگام به تن داشتن مانند پوست دوم
به محض پوشیدن هیکل شما را چندین سانتیمتر باریک و لاغر میکند
بیشتر قسمتهای بدن که شامل چاقی موضعی هستند را در بر می گیرد
از الیاف مایکرو فیبر جدید ساخته شده که مانع تنفس پوست نمی شوند
هیچگونه سیم و فنری در آن به کار نرفته است
دارای دو بند قابل تفکیک در قسمت لبه بالایی است
دارای درز در قسمت فاق برای استفاده آسان در طول روز
از چین خوردن و کیس ایستادن لباسهای ظریف جلوگیری می کند






























گاهی مشاهده میشود که خانم ها مجبورند به خاطر فرمت بهتر از دو گن غیر اصلی بر روی هم یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده کنند ولی کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر اسلیم لیفت شما را به تحصین وا خواهد داشت، بطوری که مطمئن باشید شما هم مثل 17 میلیون خریدار که در سه ماه گذشته از این محصول استفاده کرده اند، آن را به دیگران توصیه خواهید کرد.




این کیفیت جادوئی با شستشو، استفاده های مکرر و حتی ماندن طولانی در آفتاب تغییر نخواهد کرد و شما هم پس از چندین سال استفاده، این ادعا را تایید خواهید کرد .

گن لاغری معجزه گر اسلیم لیفت علاوه بر اینکه از موادی تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است، با پوشش دادن 40% طول بدن از بالای شکم تا بالای

زانوی های فرد ، بیشترین محیط پوششی موثر یک گن در دنیا را به نام خود کرده است

فروشنده: ايران تله شاپ

قیمت: 65,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید گن های لاغری اسلیم لیفت ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید گن های لاغری اسلیم لیفت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 111 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

گن 2 تكه گزن دار

گن 2 تكه گزن دار

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

محصول کشور ایتالیا


گن ها پوششی از زیر سینه تا بالای زانو را شامل می گردند.


این گن ها علاوه بر کاهش سایز، در زیر لباس حالت چربی سوزی و ضد سلولیت دارند و به منظور راست نگه داشتن ستون فقرات و فرم دهی به اعضای بدن مورد استفاده قرار می گیرد


این گن ها کاهش حداقل سه سایز را در بر دارد و سبب فرم دهی مناسب به ستون فقرات و اندام می شود برای افرادی که تحت عمل جراحی زیبایی (عمل لیپوساکشن) قرار می گیرند، مناسبترین گزینه می باشد




در قسمت پائین تنه در ناحیه شکم گن به صورت دو جداره می باشد و تا بالای زانو را پوشش می دهد.

فروشنده: ايران تله شاپ

قیمت: 45,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید گن 2 تكه گزن دار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید گن 2 تكه گزن دار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 92 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

کمربند استیم او بلت

کمربند استیم او بلت

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری


ساخت المان


کمربند لاغری استیم ( بخار ) آخرین و برترین تکنولوژی جهان برای لاغری راحت و زود هنگام

اولین کمربندی لاغری می باشد که با تولید بخار سبب عرق بیشتر و مراقبت از پوست شما در زمان کمتر به نتیجه مطلوب و بهتری برسید

در طراحی این کمربند دانشمندان آلمانی ار جدیدترین تکنولوژی جهان استفاده کرده اند که برای از بین بردن چریبهای قدیمی و هم چربیهای که تازه هستند یک محرک قوی بوده و صد در صد بازدهی داشته باشد به دلیل داشتن اعتماد کامل به این کالا

این کمربند از طریق بخار آب کار می کند و در زمان کمتر به سایز دلخواه خود خواهید رسید.
.
steam belt این کمربند با یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برای شما هموطنان عزیز ارائه خواهد شد.
کمربند لاغری استیم با نیرویی جادویی بخار وزن شما را در کوتاهترین مدت پایین خواهد آورد و باعث می شود چربیهای زاید از بدن دفع شود.
کمربند لاغری استیم بهترین و سرعترین راه لرای لاغری شما


دارای 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش

فروشنده: ايران تله شاپ

قیمت: 70,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید کمربند استیم او بلت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کمربند استیم او بلت


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 143 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ادکلن آدیداس

ادکلن آدیداس

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

ادکلن آدیداس

100 میلی گرم

با رایحه ای خنک و بسیار دلپذیر

برای خوش سلیقه ها و شیک پوشان

این همان چیزیسیت که برای هدیه دادن

می خواستید .

هدیه ای بی نظیر برای انکه دوستش دارید .

قیمت : 15800 تومان

دارای شماره مجوز 32/457 می باشد

پس از دیگر محصولات استثنائی آدیداس

این بار با رایحه این ادکلن بی نظیر

لحظاتی خاطره انگیز برای خود و اطرافیانتان بیافرینید .

اگر می خواهید در مجالس همه محو عطرشما شوند

ادکلن آدیداس را

تنها یک بار امتحان کنید

و دیگر هرگز رایحه اش را از یاد نخواهید برد.j

قیمت : 15800 تومان



در طول قرن هفدهم، استفاده از بوي خوش و عطر كاملا در بين مردم رايج شد. دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال 1656 بود كه اولين صنف سازندگان عطر تاسيس شد. استفاده از عطر در كشور فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد

از نظر روانشناسی

عطرها مهم ترین عامل در بازگردانی یک خاطره یا حادثه در ذهن هستند.

درمیان بوهایی که وارد مغز می شوند آنهایی خوشایند انسان

هستند که بر سیستم عصبی مرکزی انسان اثر نموده

و باعث ترشح مواد نوروشیمیایی همچون

اندروفین ، نورآدرنالین و آنکفالین که

مسولیت شادی وسرخوشی فرد را به عهده دارند می شوند .

آهنگ بویایی زمانی نواخته می شود که سیستم بویایی فرد

از عطر بوی مورد نظر اشباع شود...و کاملا مغز باآن به تطابق برسد...

قیمت : 15800 تومان



رایحه ای متفاوت و با اثر گذاری فوق العاده باعث جذابیت هر چه

بیشتر و جلب

توجه عجیب دیگران به دنبال دارد !!!

در دنياي مُد، عطر و ادكلن هم مثل رخت و لباس و كفش

و كلاه و...سال به سال، نو مي‌شود

ادکلن آدیداس

بهترین هدیه ای که می توانید به خود و عزیزانتان تقدیم کنید

برای شما که به دنبال عطرهای ماندگارید

قیمت : 15800 تومان

فروشنده: ستاره شرق

قیمت: 15,800 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید ادکلن آدیداس ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ادکلن آدیداس


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 103 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
عطر باربری ویکند مردانه بصورت صد درصد خالص

عطر باربری ویکند مردانه بصورت صد درصد خالص

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

قدرت خوشبویی بسیار بالا برای آقایان.

عطر باربری ویکند مردانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و آقایانی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر باربری ویکند مردانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر باربری ویکند مردانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر باربری ویکند مردانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید عطر باربری ویکند مردانه بصورت صد درصد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر باربری ویکند مردانه بصورت صد درصد خالص


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 


محصولات مرتبط

فروشنده بازدید : 147 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

عطر باربری ویکند زنانه بصورت صد درصد خالص

عطر باربری ویکند زنانه بصورت صد درصد خالص

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

قدرت خوشبویی بسیار بالا برای خانمها.

عطر باربری ویکند زنانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و خانمهایی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر باربری ویکند زنانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر باربری ویکند زنانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر باربری ویکند زنانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 9,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید عطر باربری ویکند زنانه بصورت صد درصد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر باربری ویکند زنانه بصورت صد درصد خالص


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 470 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

عطر گل اعجاب انگيز سنجد+اشانتيون

عطر گل اعجاب انگيز سنجد+اشانتيون

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

شماره مجوز:22/678247

هر آن كس كه دوست داريد به سوي خود جذب كنيد و با خود همراه سازيد اين عطر خوشبو با بوي شيرين و فوق العاده قوي و بالا از رايحه گل اعجاب انگيز سنجد كه از اولين گياهان كشف شده داراي ژن جذابیت ميباشد تهيه شده است....


همراه اين عطر يك اشانتيون نيز وجود دارد همچنين نهايت تلاش شده تا در پك زيبا و شيك اين عطر ارائه گردد كه اگر شما بخواهيد به كسي هديه بدهيد با افتخار اين كار را انجام دهيد

این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای فوق العاده محصول سال 2010 میلادی کمپانی معتبر و بزرگ فرانسوی شارابوت می باشد این عطر از رايحه گل اعجاب انگیز سنجد که از اولین گیاهان کشف شده دارای ژن جذب افراد میباشد تهیه شده است.

آیا دوست دارید همیشه همسرتان از با شما بودن لذت ببرد؟

آیا میخواهید بهترین باشید؟

در دنياي مدرن و آكنده از فشار هاي رواني متفاوت، رايحه سنجد راهي به سوي شادابي و نشاط و دست يابي به آرامش رواني است. رايحه درماني موقعيتي را به وجود مي آورد كه لذت زندگي را دوچندان ساخته و با كسب آرامش مجذوب بودن و رواني نشاط و شادابي را در زندگي جاري مي سازد.
رايحه ها، گيرنده هاي عصبي بويايي را به کار میاندازد پيام هاي دريافت شده از سوي اين گيرنده ها (احساس بوي خوش) به منطقه ليمبيك در مغز مي رسد. در اين منطقه پيام هاي بويايي شناسايي و كدبندي شده و در حافظه مربوط به هريك از بوها ذخيره مي شود و بر رفتار عاطفي و جسماني ما اثر مي گذارد.


عطر سنجد مي توانند بر روند ساخته شدن هورمون ها ، گرايش هاي شخصي ، حرارت بدن و ساخته شدن انسولين، سوخت و ساز بدن، سطح هورمون استرس ، قدرت جذابیت شما ، سامانه دفاعي بدن، افكار و واكنش هاي آگاهانه اثر بگذارند.
عطر سنجد در مغز با ترشح انتقال دهنده هاي عصبي (نوروترنس مي ترها) موجب حالات رواني خاصي مي شوند. استفاده از مواد معطر، در انسان ، احساس سلامت، سرخوشي و حالت خشنودي و خرسندي به وجود مي آورد. اين مواد مي توانند استرس و درد را كاهش داده و موجب تعادل عاطفي شوند.
اين عطر معجزه گر از زمان هاي بسيار دور در يونان باستان ومصر براي ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍تقويت روابط و درمان ان براي ثروت مندان مورد استفاده قرار ميگرفته است

اين عطر براي درمان مشكلات زندگی و جلوگيري از 70٪ اختلافات زوج ها مفید است

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 14,000 تومان

درصد :46

روش خرید: برای خرید عطر گل اعجاب انگيز سنجد+اشانتيون، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر گل اعجاب انگيز سنجد+اشانتيون


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 20,907
  • بازدید کلی : 79,911