loading...
فروشگاه بزرگ شهر
فروشنده بازدید : 281 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

آنتی سینوزیت کاستلینا

آنتی سینوزیت کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

شرح بیماری



اکثر سرماخوردگیها که عامل آن یکی از ویروسهای ایجاد کننده سرما خوردگی می‌باشد و باعث گرفتگی بینی می‌شوند بعد از چند روز برطرف می‌شوند. اما اگر سینوسها ملتهب شوند علائم دیگری مانند سردرد و یا تورم دردناک صورت ممکن است ایجاد شود. ممکن است از زمان شروع سینوزیت چند روز گذشته باشد که به آن سینوزیت حاد می‌گوییم و یا ممکن است یک مشکل طولانی مدت باشد و بدون درمان هیچوقت بطور کامل برطرف نشود که به آن سینوزیت مزمن می‌گوییم. در انگلستان سینوزیت حاد شایع می‌باشد. و در حدود سه نفر در هر هزار نفر را مبتلا می‌کند. سینوزیت مزمن شیوع کمتری دارد و یک نفر از هر هزار نفر را مبتلا می‌کند. کودکان زیر یکسال مبتلا به سینوزیت نمی‌شوند زیرا سینوسهای آنها بطور کامل تشکیل نشده است ولی در سایر سنین تمام افراد ممکن است به سینوزیت مبتلا شوند. بنابراین سرماخوردگی و عفونتهای ویروسی حاد، شایعترین علت ایجاد کننده سینوزیت است.

علائم

علامت اصلی سینوزیت دردهای ضرباندار و احساس فشار در صورت می‌باشد که با خم شدن به جلو بدتر می‌شود. سینوزیت پیشانی باعث درد در بالای ابرو می‌شود و پیشانی در هنگام لمس ممکن است دردناک باشد. سینوزیت فکی باعث درد در فک فوقانی و دندانها و گونه می‌شود و ممکن است با درد دندان اشتباه شود. التهاب سینوسهای اتوئید باعث درد د راطراف و بین چشمها و اطراف بینی می‌شود و التهاب سینوسهای اسفنوئید می‌تواند باعث گوش درد، درد گردن، درد در پشت چشمها و یا در بالای سر و یا ناحیه گیجگاهی شود.

عود مجدد گرفتگی بینی بعد از برطرف شدن علائم سرماخوردگی، ترشحات سبزغلیظ یا زرد از بینی، علائم سرماخوردگی که به درمانهای معمولی جواب نمی‌دهد و بوی بد و دائمی در بینی از علائم دیگر بیماری هستند. همچنین سینوزیت می‌تواند باعث تب بالا، ضعف، احساس خستگی، از بین رفتن حس چشایی، بویایی و سرفه‌های خلط‌دار که هنگام شب بدتر می‌شود، گردد. ممکن است در موارد بسیار نادر عفونت به استخوانهای صورت و یا غشاء پوشاننده مغز (مننژ) سرایت کند و گاهی ممکن است ایجاد آبسه در ناحیه چشم و یا مغز و یا استخوانهای صورت گردد.

محلول ضد سینوزیت کاستلینا طوری تهیه شده که پس از اسپری کردن آن با روش استفاده بسیار آسان شخص بیمار با هزینه مناسب در ظرف ۱۰ روز بهبودی و سلامتی خود را بدست آورده و درمان قطعی حاصل میشود و بدن خود را در برابر بادهای سرد و میکروبها مقاوم می نماید.

کاربرد این محصول برای تمام سنین مانعی نداشته و تاکنون هیچگونه عوارض جانبی مشاهده نشده است.

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 122,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید آنتی سینوزیت کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آنتی سینوزیت کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 138 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اسپری صورت کاستلینا

اسپری صورت کاستلینا

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی



کاستلینا



با عصاره جوانی،جوان بمانیدYoung forever



در جستجووتلاش برای فراهم آوردن محصولاتی منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوستها،لابراتوارهای کاستلینا مواد گیاهی سازگار با پوست انسان و متناسب با نیازهای پوست را مورد آزمایش قرار داده و معجونی با خواص ذیل بدست آورده است.

در راستای این اهداف کمپانی کاستلینا محصولی را به شما عرضه میکند که همه نیازهای پوست شما را تأمین میکند.

· ایجاد یک سد دفاعی روی پوست
· تنظیم چربی و شفاف کننده پوست
· درمان اختصاصی وبدون بازگشت مشکلات پوستی
· آبرسانی و تأمین کننده ویتامین ها ومواد مغذی مورد نیاز پوست
· ضد رادیکالهای آزاد ومحافظ پوست در مقابل آلودگی هوا
· فعال کننده کلاژن و کمک به ترمیم سلولها و جلوگیری از افتادگی پوست(لیفتینگ)
· از بین برنده لک های قهوه ای
· تسکین دهنده و آرامش بخش
· تثبیت کننده آرایش بانوان
ً

"با کاستلینا دیگر نیازی به کرمهای شب،روز،دور چشم وضدآفتاب نخواهید داشت."

اسپری صورت کاستلینا برای تمام سنین (خانمها وآقایان) قابل مصرف بوده وهیچ گونه عوارض جانبی وحساسیت به همراه ندارد ودر 6رایحه دلپذیر برای هر نوع سلیقه عرضه میگردد.

.

روش مصرف:روزی 2بار صبح و شب،روی پوست تمیز اسپری نموده،سپس با ماساژدادن متوالی اجازه دهید تا ویتامین ها و مواد پالایش شده از گیاهان از طریق مویرگ های صورت به خوبی جذب شود.

(با مصرف تونر گیاهی کاستلینا قبل از اسپری اثر بخشی اسپری جوانسازی چندین برابر میشود)

دستور ماساژ:ابتدا پیشانی رابا انگشتان اشاره به سمت بالاکشیده تا اسپری زودتر جذب شود.

از تیغه بینی به سمت گونه ها و رو به بالا ماساژدهید.

(از ماساژدادن صورت رو به پایین پرهیز کنید) اسپری جوانسازی کاستلینا 100%گیاهی بوده وهیچگونه عوارض و حساسیتی ایجاد نمیکند.

این محصول فقط برای استعمال خارجی است.

Castelina



تونر کاستلینا(پاک کننده) HERBAL CLEANSER



Astringent تونر در لغت به معنای قابض است وبرای پاک کردن آلودگیها و آماده کردن سطح پوست برای جذب انواع مواد مغذی موجود در محصولات پوستی می باشد.





*تونر کاستلینا(پوست چرب):

تونر کاستلینا چربی پوست را کنترل کرده و مانع از بین رفتن آب سطح پوست می شود.همچنین آلودگیهای زیر سطح پوست را کاملا تمیز میکند.

این تونر حاوی ترکیبات Anti shining (ضد براقی)میباشد.

ترکیباتی مانند:پودر بنتون-اسید سالسیلیک-عصاره گیاهان(نعنا-مورد- لیمو- اسطدوخدوس) که همه این ترکیبات از پالایش گیاهان تشکیل شده است.

*تونر کاستلینا(پوست خشک و معمولی):

این تونرمخصوص پوست های خشک ومعمولی از مواد پالایش شده از گیاهان کمیاب دنیا تهیه شده وفاقدلایه بردار میباشد. همچنین دارای مواد روغنی برای تامین چربی مورد نیاز پوست وترکیباتی مانند: -بابونه-اسطدوخدوس-عسل و روغن جوانه گندم می باشد.

طریقه مصرف:

پد پنبه ای را به تونر آغشته کرده و تمام سطح صورت را تمیز کنید. جهت حرکت دست به صورت دورانی یا از تیغه بینی به سمت گوش ها باشد . همچنین این تونر100% گیاهی بوده وفاقد الکل میباشد. ( تونر کاستلینا را میتوانید برای پاک کردن دور چشم نیزاستفاده کنید.)




با عصاره جوانی،جوان بمانیدYOUNG FOREVER

در جستجووتلاش برای فراهم آوردن محصولاتی منحصر به فرد و مناسب برای انواع پوستها،لابراتوارهای کاستلینا مواد گیاهی سازگار با پوست انسان و متناسب با نیازهای پوست را مورد آزمایش قرار داده و معجونی با خواص ذیل

بدست آورده است.



1-تنظیم چربی و شفاف کننده پوست:

یکی ازشکایتهای افراد با پوست چرب ،براق بودن پوستشان است.اسپری کاستلینا با داشتن ترکیبات Anti shining (ضد براقی)شامل بنتون ،تانن،آلانتوئین چربی پوست را تنظیم واز بروز آکنه جلوگیری میکند.

همچنین باعث ثابت ماندن آرایش بانوان در طول روز می شود.



2-درمان اختصاصی وبدون بازگشت مشکلات پوستی:

یکی از عوامل برهم زننده چرخه پوست UV است که با ویتامین A میتوان از ضخیم شدن پوست جلوگیری کرد. اسپری کاستلینا با داشتن ویتامین A(pelmitat)چرخه سلولی پوست((Turn over رامتعادل میکند .



3-آبرسانی و تأمین کننده ویتامین ها ومواد مغذی مورد نیاز پوست:

- خشکی وحساس شدن پوست علل زیادی دارد:یکی ازعلتهای مهم آن آب وهوای خشک وآفتاب است که باعث نازک شدن پوست وتبخیر سریع آب موجود در سلول های پوستی می شود.اسپری کاستلینا با داشتن ویتامینها و مواد مغذی مورد نیاز پوست مانند اسید لاکتیک- سوربیتول-مشتقی از ویتامین A (ویتا پالمیتات) وهمچنین ریز مولکول بودن، مرطوب کننده ای قوی وآبرسانی نافذ به عمق پوست شما میباشد و از خشکی و حساس شدن پوست جلوگیری مینماید.



4-ضد رادیکالهای آزاد ومحافظ پوست در مقابل آلودگی هوا:

- یونهای آزادی که معلق در هوای آلوده هستند صدمات زیادی به پوست ما میرساند وباعث بوجود آمدن رادیکالهای آزاد و تولید سلولهای مخرب ونهایتاً سرطان میشوند همان صدمه ای که اشعه مضرخورشید به پوست می زند .اسپری کاستلینا به علت دارا بودن ویتامین های,E, وبتا کاروتن ضد آفتاب قوی بوده و محافظ پوست شما در مقابل عوارض اشعه UV میباشد.



5-فعال کننده کلاژن و کمک به ترمیم سلولها و جلوگیری از افتادگی پوست(لیفتینگ):

- اسپری کاستلینا با داشتن ویتامینA فراوان ، عصاره چای سبز(Phlyphenolic)وcoQ10(کوانزیم)که خاصیت آنتی اکسیدان قوی دارد، کلاژن سازی پوست را سرعت می بخشد واز زوال سلولهای کلاژن والاستن جلوگیری می کند.در نتیجه باعث رفع چروکهای سطحی و افتادگی پوست شما میشود.



6-ضد لک قوی وروشن کننده پوست:

کاستلینا با داشتن ویتامینC(Ascorbic acid)،ضد لک قوی بوده، باعث تحریک فیبروبلاست های پوست وتولید کلاژن میشود.تونوسیته پوست را زیاد می کند(از ساختن رنگدانه های اضافی جلوگیری میکند).



7-آرامش بخش وضد استرس:

اسپری کاستلینا حاوی عصاره اسطوقدوس وگروه ویتامینهای B بوده که این مواد باعث کاهش استرس و ریلکس کردن عضلات صورت شده وبه پوست آرامش می بخشد.

اسپری کاستلینا به علت داشتن مرطوب کننده های قوی میتواند جایگزین کرم روزشود.همچنین حاوی لایه بردار و مواد مغذی مورد نیاز سلولها مانند اوره(با غلظت بالای 10%) مشتق بابونه( (Azolenواسید لاکتیک،اسید تارتاریک واسید مالیک میباشد که میتواند جایگزین کرم شب باشد.



(با کاستلینا دیگر نیازی به کرم های شب ،روز ،دور چشم و ضد آفتاب نخواهید داشت)





اسپری صورت کاستلینا برای تمام سنین (خانمها وآقایان) قابل مصرف بوده وهیچ گونه عوارض جانبی وحساسیت به همراه ندارد ودر 6رایحه دلپذیر برای هر نوع سلیقه عرضه میگردد..

روش مصرف:روزی 2بار صبح و شب،روی پوست تمیز اسپری نموده،سپس با ماساژدادن متوالی اجازه دهید تا ویتامین ها و مواد پالایش شده از گیاهان از طریق مویرگ های صورت به خوبی جذب شود.

(با مصرف تونر گیاهی کاستلینا قبل از اسپری اثر بخشی اسپری جوانسازی چندین برابر میشود)

دستور ماساژ:ابتدا پیشانی رابا انگشتان اشاره به سمت بالاکشیده تا اسپری زودتر جذب شود.

از تیغه بینی به سمت گونه ها و رو به بالا ماساژدهید.(از ماساژدادن صورت رو به پایین پرهیز کنید)

فروشنده: کاستلینا

قیمت: 122,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید اسپری صورت کاستلینا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اسپری صورت کاستلینا


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 116 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

بند انداز اتوماتیک

B R O W N s

با این محصول در کمتر از چند دقیقه موهای

زائد صورت و بدن خود را از بین ببرید.بوسیله

نخ طبیعی بندانداختن و رفع سریع و یکدست

موهای صورت، بدن، دست ها، پاها... ،

استفاده آسان و راحت،مناسب برای مصارف

خانگی، سالنها و آرایشگاه، دارای دفترچه

قیمت :38800 تومان



بند انداختن یکی از روش های رفع موهای زائد از دوران باستان

بوده که به دلیل رفع ریشه ای موهای زائد و افزایش جریان خون

درپوست و زیبا ساختن آن هنوز نیز بسیار مرسوم است و در همه

آرایشگاه های امروزی انجام می شود.این روش که نیاز به مهارت

دارد درحال حاضر تنها توسط آرایشگران انجام می شود اما امروزه

باپیشرفت تکنولوژی به کمک بانوان آمده و انجام راحت این کار

راتوسط هر فرد بدون تخصص امکان پذیر ساخته است.

این محصول اپیلیدی نیست.همان نخ طبیعی است با این تفاوت

که دست شما در این کار دخالت ندارد و تمام کارها توسط خود دستگاه

انجام می شود.

بهترین هدیه و کادو برای بانوان: محصول جدید، پیشرفته و بی نظیر

بندانداز اتوماتیک

قیمت :38800تومان



خانم ها ، آقایان ، سالن های زیبایی، آرایشی، بهداشتی،

آرایشگاه های زنانه و مردانه ... هم اکنون می توانید دستگاه

بندانداز پیشرفته و اتوماتیک خودتان را از طریق همین سایت

برای اولین بار در ایران تهیه نمایید.

فقط یک بار برای همیشه ... وسیله ای پیشرفته برای بانوان

(مناسب سالنها ، آرایشگاه ها و حتی منازل)، انتخاب با شما !

بند انداختن دستی یا بندانداز برقی تمام اتوماتیک ؟

تازه ها برای بانوان... انتخاب با شما!

خانم ها و آقایان، دخترها و پسرها ، سالن دار ها و آرایشگران خوش سلیقه

اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر

محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته

شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان

عزیزتان زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است

با خرید یک دستگاه بندانداز حرفه ای اتوماتیک برقی با استفاده

بسیار آسان و دوست داشتنی سبب جلب مشتریان زیاد و رونق

کسب و کارتان شده و از همه مهمتر رضایت از کارکرد و ارائه

خدماتتان را جلب نمایید و پوستی لطیف ، زیبا و بدون مو را تجربه

نمایید!!



بسیار مناسب جهت استفاده شخصی در منزل و هم استفاده

تجاری در سالن ها ، آرایشگاه ها و پیرایشگاه های زنانه

بندانداختن سریع و یکدست موهای صورت و بدن، با ویژگیهای زیر:

استفاده آسان و راحت، مناسب برای مصارف خانگی، سالنها و

آرایشگاه ها

رهایی از موهای ضخیم و زیرپوستی نازیبا، حتی موهای ریز

و نازک با کارکردی طبیعی، بدون عوارض جانبی و بدون آسیب

رساندن به پوست

بدون بکارگیری مواد شیمیایی، هورمون، حرارت، پرتوافکنی و

تیغ سازگار با هر نوع پوستی (حتی پوست های حساس بانوان)

صد درصد مطمئن و موثر، توصیه شده توسط متخصصین پوست

و مو دارای موتور الکتریکی بادوام و پرقدرت و نخ سیلک


قیمت :38800 تومان




بهترین هدیه و کادو برای بانوان

همراه با نخ طبیعی و پودر مخصوص


روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: کلبه سیاه

قیمت: 38,800 تومان

درصد :33

روش خرید: برای خرید بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بندانداز پیشرفته و اتوماتیک برونز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 893 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888

ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

سیستم تطبیق با انحنای صورت

قابل شستشو

اصلاحی کاملا دقیق،حتی در ناحیه اطراف گردن

برای اصلاح سریعتر ،نرمتر و کاملتر بمیزان 70% بیش از حد معمول پوست صورت را پوشش می دهد

اصلاحی فوق العاده دقیق

تکنولوژی پیشرفته دو گانه بلند کردن و قطع مو

به سادگی و در عرض چند ثانیه آبکشی و تمیز می شود


تیغه مخصوص پیرایش دقیق سبیل و خط ریش


با 5 تیغه مستقل و قابل انعطاف


حرکت راحت و اصلاح ریش در تمام مسیرها برای اصلاح حرفه ای و آسان


بدون لرزش
قابل شارژ برای استفاده بدون سیم
افزایش طراوت و شادابی صورت
شکل منحصر به فرد برای اصلاح راحت
پوشش محافظ تیغه ها
همراه با شارژر، کیف و برس مخصوص نظافت دستگاه


این ریش تراش جدیدترین و کامل ترین ریش تراش کیمی است که هر گونه نگرانی از زنگ زدگی ،کندی و تعویض قسمت تیغه را از بین می برد.حرکت مستقل و جداگانه هر تیغه بلند کردن و قطع کردن موهای کوتاه از زیر پوست را آسان کرده است.نکته قابل توجه در این ریش تراش مدت زمان شارژ این دستگاه است،این دستگاه با یک با شارژ کامل 16 روز قابل استفاده است.انعکاسی بودن و تطابق تیغه ها با انحنای صورت اصلاح دقیق زیر گردن را امکان پذیر و آسان کرده است.

فروشنده: اسپوتا

قیمت: 89,000 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ریش تراش 5 سر کیمی (Kemei) مدل km-7888


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 93 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

پک سفید کننده دندان white light چ

پک سفید کننده دندان white light  چ

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

21/32685


پک سفید کننده دندان white light

آیا دندان هایی زرد دارید و از خندیدن

خجالت می کشید؟

آیا دوست دارید بخندید و دیگران از خندیدن شما

به خنده درآیند؟

آیا دوست دارید دیگر دندان هایتان زرد نباشد

و به رنگ سفید خالص درآیند؟

پس سفیدی دندانهایتان را از ما بخواهید با

پک سفید کننده دندان

white light

شما پس از استفاده، دندان هایی سفید و براق خواهید

داشت که جرات خنده را در شما چندین برابر خواهد

کرد و توجه همه را به سوی شما جلب خواهد کرد

قیمت : 19800 تومان



آیا شما نیز فرصتی برای رفتن به دندانپزشک ندارید؟؟؟ آیا

از زرد رنگ شدن دندان هایتان ناراحت هستید؟؟ آیا از

محصولات سفید کننده دندان استفاده کرده و ناراضی

بوده اید؟؟؟ اگر شما با مشکل زردی دندان هایتان مواجه

هستید و به دنبال راه حلی مطمئن و سریع می گردید ما

به شما پک سفید کننده دندان وایت لایت را

معرفی می کنیم.

سیستم سفید کننده دندان White Light محصولی با

کارایی بسیار عالی می باشد که شما می توانید آنرا به

راحتی در منزل استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان به

نتیجه مطلوب برسید و دندان هایی درخشان و زیبا

داشته باشید.

قیمت : 19800 تومان



این پک شامل ابزار های زیر می باشد:


- چراغ سفید کننده
- سر لرزشی
- قالبهای پیشرفته دندان
- دفترچه راهنما و راز های زیبایی دندان
- ژل سفید کننده

- 2 عدد باطری Lithium CR2025



ویژگی های برجسته این محصول:


• سفید کرده دندان ها تنها در عرض 10 دقیقه
• استفاده آسان و ایمن
• ماندگاری تاثیر
• مناسب و بسیار عالی برای استفاده قبل از مهمانی ها


سیستم سفید کننده دندان White Light کاملا

مطمئن و بسیارساده و آسان قابل استفاده می باشد .

البته این سیستم قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به

راحتی می توانید آنرا تهیه کنید و از تاثیر خوب آن شگفت

زده شوید.در این سیستم با استفاده از ژل بر روي دندان

و قرار دادن چراغ ميتوان جرمهاي روي دندان را ازبين برد

این محصول قابل استفاده در منزل بوده و شما می توانید

با هزینه ای کمتر، یک دندانپزشک را در منزل خود داشته

باشید و هر زمان که اجساس نیاز به آن داشتید تنها

و تنها در 10 دقیقه دندان هایتان را سفید و درخشان

سازید. پس از اینکه شما به نتیجه مطلوب خود رسیدید

میتوانید استفاده از این سیستم را کم تر کنید و ماهی

یکبار برای ماندگاری تاثیر آنرا استفاده کنید.

قیمت : 19800 تومان




با تهیه این محصول به راحتی شما نیز می توانید دندان

هایی سفید و براق داشته باشید.

پك سفید كننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید كننده و

محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در

منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد

.این محصول ساخت كشور آلمان می باشد و هیچگونه

آسیبی به مینای دندان وارد نمی كند وكاملا تست شده

است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و

لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White

Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه

بر آورد می کند.





فروشنده: ستاره شرق

قیمت: 19,800 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید پک سفید کننده دندان white light چ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید پک سفید کننده دندان white light  چ


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 105 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

استريليزه کننده مسواک

استريليزه کننده مسواک

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

همانطور که همه ما میدانیم مسواک تمام باکتریها و جرم های دندان را می زداید. جرم ها و پلاک هایی که به سطح دندان میچسبند
و به کمک پرزهای مسواک و مواد موثری به اسم خمیر دندان از روی دندان جدا میشوند تا دندان های سالم و تمیز و چهره زیباتری داشته باشید
حال این باکتری ها و جرم ها که به کمک مواد شیمیایی و حداقل 5 دقیقه مسواک زدن و بقول معروف طی کشیدن از دندان شما دل می کنند به کجا میروند و اگر همین جونورها از دندان شما کوچ کرده و بر روی پرزهای مسواک بچسبند آیا مسواک زدن شما کار مفیدی بوده یا فقط تغییر مکان یک مستاجر آلوده بوده که هر بار شما آنرا به جای قبلی بر میگردانید
حالا برای اینکه این دشمن را از روی مسواک نیز فراری دهیم چه کنیم ؟
در اینجا ارتباطات نوین دوباره راه حل را وارد نموده است
دستگاه از بین برنده جرم و باکتری از روی مسواک های شما به کمک نور مخصوص یو وی
حتی بعد از اینکه آنها را شسته باشید می تواند 99 درصد جرم های آنرا از بین ببرد
با داشتن دو جایگاه این وسیله جالب برای استفاده دو عدد مسواک همزمان می تواند استفاده شود
البته شما می توانید از این وسیله برای پاک کردن و تمیز کردن چیزهای دیگر مثل تیغه ریش تراشی - لنز چشم و هزاران وسیله دیگر نیز استفاده کنید
و چون برق این وسیله توسط باطری تامین میشود پس یک وسیله قابل حمل و پرتابل بوده و می توانید آنرا با خود به هرجایی که خواستید حمل کنید
خاموشی اتوماتیک و هوشمند پس از 8 دقیقه
دارای درب نیمه شفاف و ایمن برای اطمینان خاطر شما از کار کردن وسیله
روشن شدن اتوماتیک به هنگام بستن درب
سبک و قابل حمل
دارای جای میخ در پشت آن جهت نصب ثابت روی دیوار
مناسب برای منزل و محل کار و هنگام مسافرت و تعطیلات
برق مورد نیاز : 2 عدد باطری نیم قلمی
مجوز بهداشت : 1524863000/145557135

فروشنده: گیلان شاپ

قیمت: 28,300 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید استريليزه کننده مسواک، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید استريليزه کننده مسواک


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 130 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

موکن صورت kemei

موکن صورت kemei

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

هدیه ای زیبا و مناسب برای ولن تاین
ایده ای برای داشتن پوستی زیبا و نرم
برای تمام حالتهای پوست
قابل استفاده برای پوست لب،زانو،گونه، چانه، ران پا،زیر بغل،
دارای 2سیستم اپیلایتور و چراغ قوی
کارکرد با استفاده از 2 باطری AAA

فروشنده: نوین سینا

قیمت: 28,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید موکن صورت kemei، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید موکن صورت kemei


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 146 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)

اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

اتو موي بخار SAYONA حالت دهنده موی حرفه ای و چند کاره است که به سیستم منحصر بفرد بخار مجهز است.صفحه هاي اين اتو مو به اندازه كافي پهن مي باشد بنابراين براي آقاياني كه موهاي كوتاه دارند مورد استفاده نخواهد بود و موهاي شما حداقل بايد 10 سانتي متر باشند.


داراي چند سري متفاوت براي صاف كردن , wave كردن و مجعد كردن و نيز حجم دادن با كيفيت فوق العاده بالا و تعويض آسان.

سیستم بخار باعث بهتر حالت گرفتن مو و محافظت از آن در مقابل سوختن می شود به طوري كه با خيال راحت مي توانيد هميشه بدون نگراني موهاي خود را اتو نماييد.

دستگاه داراي يك ظرف آب بوده كه به راحتي آن را از آب پر مي كنيد و پس از روشن كردن دستگاه قابل استفاده است .

صفحات دستگاه به گونه ای است که به راحتی روی موهای شما حرکت می کند. با استفاده از دسته فنری و قابل انعطاف آن می توانید فشار مورد نیاز برای حالت دادن به موها را انتخاب کنید.

محصولی فوق العاده از كمپاني سایونا

ساخت ژاپن

دارای استانداردهای ISO 9002 و محصولات برتر جهانی

به کمک صفحه هاي سوراخ دار و بخار آب موهای شما را حالت می دهد

ديگر نگران آسيب ديدن موهاي خود با اتو نباشيد

سه صفحه ی حالت دهنده قابل تعویض

بخار برای تاثیر بیشتر و بهتر بر روی مو

دمای پایدار و موثر

طراحی زیبا و کاربری آسان

ايده آل برای انواع مو ها


فروشنده: اسپوتا

قیمت: 29,500 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اتو موي بخار دار سایونا SAYONA (سه کاره)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده بازدید : 109 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)
شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)

 شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

شامپو رفع سفيدي مو

محصــول ســـال 2012

آیا از موهای سفید خود خسته شده اید؟

آیا از بوی بد رنگ موی خود ناراحت می شوید؟

آیا رنگ کردن مکرر موها برای شما خسته کننده و وقت گیر است؟

آیا از مضرات رنگ موهای شیمیایی هراسان هستید؟

پیشنهاد تازه ای داریم....!!

تغییر رنگ موی شما فقط در چند دقیقه

معجزه قرن



قیمت : 20000تومان






بيش از 15 سال جوان شويد

با اين شامپو ديگر نيازي به رنگ مو نداريد

فقط در 10-15 دقيقه با موهاي سفيد خداحافظي كنيد

محصولي بي نظير و استثنايي براي بازگرداندن موهاي مشكي

بهترين محصول در زمينه رفع سفيدي مو

ديگر نگران موهاي سفيد و چهره پير خود نباشيد

نيازي به هزينه هاي گزاف و صرف وقت زياد نداريد

با طرز استفاده بسيار آسان كه شما را شگفت زده خواهد كرد

فروش ويژه براي اولين بار در ايران

پروانه بهره برداري از وزارت بهداشت : 2068



اين محصول يكي از بهترين محصولات مراقبتي موي سر مي باشد

كه براي اولين بار در ايران عرضه شده است. اين محصول داراي

پايه ي گياهي بوده و نه تنها ضرري به موهاي شما نمی رساند بلكه مفيد

نيز مي باشد.

فرمول اين شامپو در مركز تحقيقات بين المللي و طي تحقيقات

بسيار زياد بر اساس خصوصيات موي سر مردان شرقي بدست

آمده و پس از چندين بار تست و آزمايش به عرضه در آمده است.

تنها محصولي كه فقط در 10-15 دقيقه موهاي سفيد شما را

پوشش مي دهد و شما راجوانتر از هميشه نشان مي دهد.

برخي از امكانات و قابليتها

از بين بردن سفيدي مو براي هميشه

جواني خود را حفظ كرده و هرگز چهره پير را براي خود نبينيد

روي رنگدانه هاي مو تاثير گذاشته و آنها را به رنگ طبيعي خود باز مي گرداند

حتي نياز به دكلره نيست

باعث تقويت مو و ضد شوره

اين محصول ويژه را يكبار تجربه كنيد !!



آنها که عادت به رنگ کردن موهایشان دارند دیگر لازم نیست

دنبال آرایشگر بگردند، .

این شامپو با رایحه مطبوع و پس از فقط چند دقیقه رنگ موهای

شما را به همان حالت قبلی بر می گرداند . این شامپو به صورت

دوقلو بوده و برای مدت ها می توانید از آن استفاده کنید .

مورد تایید کلیه مشتریانی که تا حالا از آن استفاده کرده اند

برای شما که از رنگ موهایتان رضایت ندارید، و می خواهید

موهای شما کامل و یکنواخت رنگ شود

( حتی یک مو )

و می خواهید بدون نیاز به دیگران و حتی آرایشگر خود

موهای خودتان را رنگ کنید.



قیمت : 20000تومان







طريقه مصرف:

نحوه استفاده از اين محلول به سادگي استفاده از شامپوهاي

معمولي بوده و نياز به هيچگونه مواد اضافي ندارد.

فقط كافيست اين شامپو را به موهايتان بزنيد و به مدت 7-10 دقيقه

ماساژ دهيد ( در صورتيكه موهاي شما ضعيف مي باشد به مدت

بيشتري ماساژ را ادامه دهيد. ) و سپس با اب آبكشي نماييد.



رنگ کننده موی سر به رنگ مشکی طبیعی فقط با یک بار استفاده

شامپوی رنگ کننده و تمیز کننده موی سر

شامپوی پیشرفت دهنده رنگ پذیری

شستشو دهنده عالی موی سر

درخشان کننده موی سر

رنگ پذیری کامل و یکنواخت

تغییر رنگ موی شما فقط در چند دقیقه

مورد تایید کلیه مشتریانی که تا حالا از آن استفاده کرده اند

استفاده راحت و آسان



HAIR DYE SHAMPOO

Quickly Washing black



قیمت : 20000تومان











روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

فروشنده: کلبه سیاه2

قیمت: 20,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید  شامپوی رفع سفیدی مو (بزرگ)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فروشنده بازدید : 100 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اتوي موي مسافرتی

اتوي موي مسافرتی

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم آرایش

اتو مو جیبی...
شيك...جديد....متفاوت
قابل حمل و در اندازه مناسب
تنها در 5 دقیقه جذاب شوید!
تجربه اي جديد و بي نظير

براي صاف كردن موهاي شما با كفه ي سراميكي در همه جا حتی در مسافرت ها

مناسب براي دختران و پسران امروزي
تجربه اي جديد و بي نظير
بر خلاف سال ها پيش كه موهاي فر مد بود، چند سالي است كه هر چقدر موهاي صاف تر و يك دست تري داشته باشيد، براي رفتن به يك مهماني زنانه مشكل كمتري داريد. ولي بسياري از محصولات جديد، كار خانم هايي را كه موهاي فر و مجعد دارند، راحت كرده است. دو نمونه از محصولاتي كه مي توان با آن ها در خانه موهايي صاف را براي خود فراهم كرد:

اتوي مو و سشوار است. اگر شما هم از گروه خانم ها و اقایانی هستيد كه هر روز اتوي مو دست تان است، يك لحظه صبر كنيد، دست نگه داريد و توصيه هاي ما را درباره ي استفاده ي صحيح از اتوي مو بخوانيد.
موهاي صاف و خوش حالت .....

فوق العاده شيك و زيبا

براي دختر و پسران خوش سليقه

فوق العاده مناسب براي دختران امروزي
کوچک و قدرتمند با شما در همه جا
- موهاي تميز را اتو كنيد:

بهتر است هنگامي كه موهايتان را به تازگي شسته‌ايد و تميز كرده‌ايد، از اتوي مو براي حالت دادن و صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. وقتي موهايتان چرب است و چند روزي است حمام نرفته‌ايد، اگر از اتوي مو استفاده كنيد، اين چربي‌ها و آلودگي با حرارت اتو به خورد موهايتان مي‌روند و موهايتان آسيب مي‌بينند.

2- سشوار بكشيد:

پس از صاف و يك دست كردن موهايتان با اتوي مو، روي آن ها سشوار بكشيد. ولي به جاي استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده كنيد. اين كار موهاي شما را براق‌تر مي‌كند و در عين حال چون از باد گرم سشوار استفاده نكرده‌ايد، باز هم به نفع سلامت موهايتان كار كرده‌ايد.

3- پيش از‌ آن شانه كنيد:

براي اين كه حرارت اتوي مو كمتر روي موهايتان باقي بماند، پيش از اتو كردن موهايتان، آن ها را شانه كنيد. حتما قبول داريد كه اتو كردن و صاف كردن موهاي شانه شده بسيار راحت‌تر از موهاي نامرتب و درهم است. شما در اين صورت مي‌توانيد دفعات كمتري اتوي مو را روي موهايتان بكشيد.

شما هم مي توانيد مدل موي

دلخواهتان را داشته باشيد..
4 - شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام برويد و موهايتان را بشوييد و تميز كنيد و سپس آنها را با اتو صاف كنيد و به رختخواب برويد، چون اين كار موجب مي‌شود صبح موهاي مرتب تر و زيباتري داشته باشيد. اگر با موهاي خيس و نامرتب بخوابيد، صبح روز بعد بايد مدت بيشتري را براي صاف كردن موهايتان با اتوي مو صرف كنيد و به طور مسلم، موهايتان حرارت بيشتري خواهند ديد.


5- از ژل استفاده كنيد:

براي اين كه موهايتان بهتر حالت بگيرند، هر بخشي از آن را كه مي‌خواهيد اتو بكشيد، ژل بزنيد، اين كار موجب مي‌شود موهايتان بهتر حالت بگيرند و زيبا و براق نيز به نظر بيايند.


يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران و پسران امروزي
در مجالس و مهمانيها دل ربايي كنيد

روش صحيح استفاده از اتوي مو

اگر شما از اين روش‌ براي اتو كردن موهايتان استفاده كنيد، علاوه بر اين كه موهايي صاف و براق خواهيد داشت، موهايتان سالم نيز مي‌مانند:

1- پس از شستن موهايتان و خارج شدن از حمام، موهايتان را با حوله‌اي خوب خشك كنيد.

3- سپس با يك شانه و با كمك دستان‌تان موهايتان را شانه كنيد و آن ها را صاف كرده و يا به صورت حلقه‌‌حلقه شكل دهيد.

4- از اتوي مو براي صاف كردن موهايتان استفاده كنيد. فراموش نكنيد شما نبايد بيش از پنج دقيقه اتوي مو را روي موهايتان نگه داريد.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

فروشنده: پويا پرداز

قیمت: 20,000 تومان

درصد :42

روش خرید: برای خرید اتوي موي مسافرتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اتوي موي مسافرتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,288
  • بازدید ماه : 1,288
  • بازدید سال : 21,975
  • بازدید کلی : 80,979